Συνέντευξη στο τηλεοπτικό ένθετο του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής «Τν Κους Κους» παραχώρησε η Χριστίνα Χειλά Φαμέλη. Η "Θεοδοσία" από τις «Άγριες Μέλισσες» μίλησε για την επιστροφή της επιτυχημένης σειράς του ΑΝΤ1 αλλά και το δικό της τηλεοπτικό μέλλον καθώς, όπως διευκρίνισε, δεν γνωρίζει αν θα βρίσκεται και στον δεύτερο κύκλο.

Έχετε ενημέρωση για το πότε θα επανέλθετε στα γυρίσματα;

-Είναι ακόμη όλα στον αέρα. Αν, όμως, όλα πάνε καλά, φαντάζομαι ότι θα ξεκινήσουμε τα γυρίσματα στα μέσα Μαϊού.

Αυτό σημαίνει ότι εμείς θα δούμε νέα επεισόδια προς τα τέλη Μαΐου – αρχές Ιουνίου;

-Για να είμαι ειλικρινής, δεν γνωρίζω τίποτα, όλα είναι φλου, μέχρι να δούμε τα θα συμβεί στη χώρα μας. Νομίζω ότι κανείς δεν γνωρίζει να σου απαντήσει ακριβώς.

Συζητήσεις για τη δεύτερη σεζόν έχεις κάνει;

-Δεν έχω ενημέρωση, δεν ξέρω αν η Θεοδοσία θα βρίσκεται και στον δεύτερο κύκλο. Τη στιγμή που θα κάναμε συζητήσεις μας βρήκε το κακό με τον κορονοϊό και δεν προχώρησε τίποτα.

Τι ονειρεύεται η Χριστίνα;

-Τα πράγματα που φαντάζομαι είναι αυτά που θέλω να μου συμβούν. Επαγγελματικά, λοιπόν, θέλω να δουλεύω στο σινεμά, σε πράγματα ακόμη και πιο πειραματικά. Θέλω να δουλεύω με ανθρώπους που με πηγαίνουν παρακάτω. Νομίζω ότι πλέον αυτό με νοιάζει, δεν είμαι ονειροπόλα. Θέλω να εξελίσσομαι.

Υπήρξε το όνειρο μιας καριέρας στο εξωτερικό;

-Φυσικά και υπήρξε. Μάλιστα, όταν ο αδερφός μου πήγε στην Αγγλία να σπουδάσει σκηνοθεσία, είχα σκεφτεί να πάω. Ωστόσο, άρχισα να δουλεύω και δεν πήγα ποτέ. Είναι κάτι που ίσως το έχω μετανιώσει. Μακάρι να συμβεί στο μέλλον.

Οπότε δεν έχει φύγει η σκέψη;

-Όχι, έχει φύγει η σκέψη να πάω να σπουδάσω καθώς μεγαλώνω, όχι όμως το να φύγω. Μιλάω με πρακτορεία που συνεργάζονται με το εξωτερικό, έχω κάνει πολλές οντισιόν, σε κάποιες μάλιστα έχω φτάσει και κοντά. Πέρσι, για παράδειγμα, είχα φτάσει μια ανάσα πριν με πάρουν σε μια γερμανική παραγωγή.

 
Top