Εγώ κομμουνιστής δεν υπήρξα ποτέ. Είμαι όμως δημότης Κερατσινίου-Δραπετσωνας τα τελευταία 20 χρόνια. Δεν έχω ενημερωθεί για την θέση του συνδυασμού με τον οποίο κατέβηκα στις εκλογές, αν και από το κείμενο προκύπτει ότι δεν πήρε δημόσια θέση ούτε εμφανίστηκε στο δημοτικό συμβούλιο. 
Προσωπικά είτε μέσα από ΜΜΕ δικά μου, έντυπα και ηλεκτρονικά, είτε σαν πολιτική θέση στα τελευταία 22 χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά της πόλης, ανέκαθεν τάχθηκα εναντίον κάθε οχλουσας ρυπογόνας δραστηριότητας στην πόλη. 
Αυτή η θέση μου δεν αλλάζει επ ουδενί και επεκτείνεται.
 Ρητά και κατηγορηματικά ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ... Το εργοστάσιο απορριμάτων πολύ εύκολα μπορεί να φτιαχτεί στο εξωτικό Μαρούσι στην πόλη που ανέδειξε πολιτικά τον συμπαθή σ εμένα κ. Πατουλη. 

Εκεί λόγω διασυνδέσεων και υψηλότερου μορφωτικού επιπέδου των κατοίκων του, οι οποίοι αντιλαμβάνονται καλύτερα την οικολογική διάσταση του θεματος θα μπορέσει ο κ. Πατουλης να περάσει το θέμα χωρίς κοινωνικές αντιδράσεις. 
Στο Κερατσίνι είμαστε ουγκανοι και δεν γουστάρουμε άοσμα σκουπίδια...
Τέλης Βασιλάκης
 
Top