Λίγη ώρα αφού ανακοινώθηκε ότι ο πρωθυπουργός κάλεσε στο Μέγαρο Μαξίμου τον κ. Μουτζούρη μαζί με τους δημάρχους των νησιών, ένα βίντεο που κυκλοφορεί ανάβει φωτιές...
Ο κ. Μουτζούρης, ακούγεται να χαρακτηρίζει στον συνομιλητή του που τον αποκαλεί "κ. καθηγητά" (τον υπουργό Γ. Γεραπετρίτη; ως «στρατό κατοχής» και «μισθοφόρους του Ερντογάν» τα ΜΑΤ που έσπευσαν στα νησιά.
«Δεν πάω στο ραντεβού με Μητσοτάκη, να κι αν είναι οργισμένος»
Ο κ. Μουτζούρης λέει ακόμη: «Εγώ λογικός άνθρωπος είμαι μόνος μου βγήκα, δεν με βοηθήσατε, δεν πειράζει» και προσθέτει: «Διαβάζω σε σάιτ, ότι είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός με τον Μουτζούρη. Ε, λοιπόν κι εγώ σου λέω να κι αν είναι οργισμένος (κάνοντας τη σχετική κίνηση...) ο πρωθυπουργός μαζί μου. Και τι έγινε;». Για να προσθέσει: «Με κάλεσε αύριο, εγώ δεν έρχομαι αύριο. Τι θα μου κάνει; Θα με κλείσει φυλακή; Ας με κλείσει…».
Κυβερνητικές πηγές: Μετά από αυτή τη χυδαία συμπεριφορά δεν έχουμε να πούμε κάτι με τον κ. Μουτζούρη
Κυβερνητικές πηγές, σχολίαζαν πως «μετά από αυτή τη χυδαία συμπεριφορά, δεν έχουμε να πούμε κάτι με τον κ. Μουτζούρη. Θα συνομιλήσουμε με τους υπόλοιπους αυτοδιοικητικούς» για να προσθέσουν: «Είναι κρίμα για τα νησιά να είναι σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία περιφερειάρχης ο κ. Μουτζούρης».
 
Top