Τηλεοπτική βόμβα “έσκασε” για την Ελένη Μενεγάκη, μετά από 15 χρόνια καθημερινής παρουσίας στον ALPHA. Συγκεκριμένα,  στο “Πρωινό”, στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά σχολιάστηκε η “μεταγραφή” της!
Σε ποιο κανάλι θα πάει η Ελένη Μενεγάκη;
«Η Ελένη Μενεγάκη υπάρχει μια περίπτωση να είναι του χρόνου στο Star», είπε η Φαίη Σκορδά στον αέρα του Πρωινό, δημιουργώντας αναστάτωση στους συνεργάτες της.
«Εγώ έχω ακούσει στο Mega», είπε η Αφροδίτη Γραμμέλη.
Η δημόσια αναφορά της Σκορδά στην Μενεγάκη
«Η Μενεγάκη θα είναι πάντα πρώτη»
«Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια, η Ελένη Μενεγάκη -συναδελφικά θα το πω- έχει το εξής: δεν έκανε ποτέ βρώμικο πόλεμο. Για μένα, ως Φαίη Σκορδά, αν κάνω έναν απολογισμό για τους ανθρώπους της τηλεόρασης, δεν είναι τυχαίο ότι αυτή η γυναίκα δεν πείραξε ποτέ κάποιον, δεν τον εξέθεσε, δεν μπήκε στη διαδικασία του απέναντι και του ανταγωνισμού και γι’ αυτό είναι εκεί που είναι και θα είναι πάντα πρώτη. Τέλος»!
«Για μένα της βγάζω το καπέλο και τη θαυμάζω πολύ. Έχει μια στάση που είναι πολύ αξιοπρεπής», κατέληξε η Φαίη Σκορδά.

Μία ακόμα ξεκάθαρη τοποθέτηση από την Μενεγάκη επιβεβαιώνει πως αποτελεί ήδη παρελθόν για τον Alpha.
Σε δηλώσεις της στη Θεσσαλονίκη η Ελένη Μενεγάκη, όχι μόνο δεν έκανε ό,τι συνήθως σε παρόμοιες περιπτώσεις, διαψεύδοντας με τη στάση της το ενδεχόμενο απομάκρυνσης από τον Alpha, αλλά μίλησε απλά λιτά και ξεκάθαρα για το τέλος της στον Apha.
Η γνωστή παρουσιάστρια μετέβη στη Θεσσαλονίκη και μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Μαζί σου», στον ΣΚΑΪ και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων που θα περάσει τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές της.
Όταν η Ελένη Μενεγάκη ρωτήθηκε για τη λήξη του συμβολαίου τους με τον Alpha και τις φήμες που τη θέλουν να αλλάζει τηλεοπτική στέγη, εκείνη είπε:
«Σας είπα πριν ότι εγώ είμαι εδώ για να μιλήσω μόνο για Θεσσαλονίκη, μόνο γι’ αυτά τα εγκαίνια και οτιδήποτε άλλο είναι σε πλαίσιο συνεντεύξεως και όχι στην παρούσα στιγμή. Για τη δουλειά δεν θα μιλήσω, αλλά εν πάση περιπτώσει είμαι μια γυναίκα που έχω πάρει πολύ ικανοποίηση από τη δουλειά. Δεν μου αρέσουν οι αλλαγές, αλλά όταν πρέπει να γίνονται, θα γίνονται».
 
Top