Ο  ΛΑΛΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ...
Ο π. Βουλευτής Β΄ Πειραιά κ. Κανέλλος Λάλος απάντησε στην ανάρτηση μας σχετικά με την επιστολή ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: 

Ακολουθεί η απάντηση του:


"Αγαπητοι φιλοι,σαν απαντηση στα διαφορα σχολια που γινονται σε σχεση με την δηλωση μου για τα αποτελεσματα των Δημοτικων εκλογων στον Δημο μας,εχω να πω τα εξής. 

Πρωτον,ειμαι από αυτους που επι πεντε χρονια εκανα σκληρη κριτικη και αντιπολιτευση στον κο Βρεττακο,όχι γιατι με ειχε αποκαλεσει κατά συρροη δολοφονο της πολης(Αυτό το εχω ξεπερασει προ πολλου) αλλα για την πολιτικη του πρακτικη σε διαφορα θεματα που απασχολουσαν την πολη μας.Μια εποχη μαλιστα,κατά την οποια καποιοι που στην συνεχεια θελησαν να γινουν Δημαρχοι ελαμπαν δια της απουσιας τους. 

Δεύτερον,δηλωσα και εμμενω σ αυτην την αποψη ότι,όταν καποιος εν ενεργεια Δημαρχος επιδοκιμαζεται από το 46% του εκλογικου σωματος,σημαινει επι της ουσιας ότι οι πολιτες αυτόν θελουν ξανα Δημαρχο και όχι καποιον άλλο,όταν μαλιστα είναι και 29 μοναδες μπροστα από τον δευτερο. Επισης εδώ θα πρεπει να προσθεσω ότι,ολοι αυτοι που διαμαρτυρονται για την δηλωση μου,είναι πολεμιοι της απλης αναλλογικης,αλλα παρ όλα αυτά δεν θελουν Δημαρχο αυτόν που εχει 19 Δημοτικους Συμβουλους αλλα αυτόν με τους 7,χωρις να τους απασχολει πως θα διοικηθει ο Δημος. 

Τριτον,αισθανθηκα την αναγκη να τον συγχαρω,όπως επρεπε να κανουν κατά την γνωμη μου ολοι οι αντιπαλοι του. Από την στιγμη μαλιστα που εκτιμω ότι η διαφορα τους το(29%) είναι τετοια που δεν αφηνει περιθωρια ανατροπης στο τελικο αποτελεσμα,του ευχηθηκα να εχει μια επιτυχημενη νεα 4ετια. Τονιζοντας ότι η επιτυχια του Δημαρχου στο εργο του,θα είναι προς το συμφερον της πολης που αγαπαμε. 

Αναρωτιεμαι,υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι για λογους κομματικους η προσωπικους που θελουν μια αποτυχια στο εργο της Δημοτικης Αρχης,με οιονδηποτε Δημαρχο?

 Ελπιζω και ευχομαι να μην υπαρχουν. Συνεπως δεν καταλαβαινω τα τοσα σχολια.

Εκτος αυτου,μην μου αναγνωριζετε δυνατοτητες που δεν εχω στο να καθορισω το αποτελεσμα της Κυριακης. 

Τελος,ο χρονος θα δειξει την συμπεριφορα ολων μας.

Εγω ειμαι ετοιμος να χειροκροτησω ότι θετικο γινει στην Πολη και παραλληλα να εναντιωθω σε κάθε αρνητικο. 

Η 40χρονη συνεχης παρουσια μου στα Δημοτικα δρωμενα,μου επιβαλει να λεω την αποψη μου εστω και αν αυτή στεναχωρει καποιους φιλους μου".
ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΛΑΛΟΣ
π. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ Β ΠΕΙΡΑΙΑ
 
Top