ΕΝΩ Ο  ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ  ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΑΝΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ  ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ..... ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ...

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΟΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ  ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ(!!!) ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ  ΣΤΙΣ  ΟΔΟΥΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ-ΠΑΦΟΥ ΔΗΜΗΤΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ  ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ....

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΕΤΕ....

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ


Κ. Δημαρχε,

Έπειτα από παρότρυνση των γειτόνων μου βρήκα το θάρρος να σας στείλω ξανά και να σας υπενθυμίσω τα προβλήματα μας. Μένω στο όμορφο Κερατσίνι ( Ναυπάκτου ) με την οικογένεια μου, είμαι πλεον 35 χρονών και το τονιζω γιατι την τελευταία φορά σας έστειλα ήταν πριν 5 χρόνια με τίτλο "Ενα ξεχασμενο παρκο". Δουλεύω σε σώμα ασφαλείας και προσπαθώ όσο μπορώ να είμαι ενεργός πολίτης. Μου αρέσει να συμμετέχω στα κοινά και όσο μπορώ να βοηθώ τους γείτονες μου. 


Θα είναι το Πέμπτο καλοκαίρι που θα αντιμετωπίσουμε ιδιαίτερα σοβαρό πρόβλημα με τα κουνούπια που προέρχονται από το πάρκο, όπου περικλείεται από τις οδούς Ναυπάκτου - Δήμητρας – Πάφου


   Το δεύτερο και τελευταίο σημαντικό  πρόβλημα, που με το πέρασμα του χρόνου γίνεται πιο έντονο, είναι η συντήρηση του πάρκου αυτού. Σπασμένες λάμπες, σπασμένα παγκάκια, ένα ερείπιο μισογκρεμισμένο κτίσμα που θεωρείται διατηρητέο.  Σας επισυνάπτω φωτογραφίες του διατηρητέου κτίσματος , που έπειτα από προσωπική συνομιλία που είχα με υπάλληλο σας μου τόνισε με ευγενικό τρόπο.  Υπάρχει τεράστιος κίνδυνος για τα παιδιά μας που πλέον βρίσκουν αξιοθέατο ένα μη διατηρητέο κτίσμα και έχοντας την περιέργεια βάζουν σε κίνδυνο τον εαυτό τους.


Κ. Δήμαρχε ζητάμε την προσωπική σας παρέμβαση για την αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων, που και την ζωή μας κάνει δύσκολη αλλά και την υγεία των παιδιών μας θέτει σε κίνδυνο.

Θα σας είμαι ευγνώμων, όπως και οι υπόλοιποι δημότες  και γείτονες μου.



Ευχαριστώ προκαταβολικά…

ΔΗΜΟΤΗΣ-ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
 
Top