"ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ":  Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΕΥΗ) ΣΠΙΓΓΟΠΟΥΛΟΥ υποψηφία δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Κερατσινίου-Δραπετσώνας  συντάσσεται με τον συνδυασμό «ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ» και τον Φιλίππο Καμπούρη, στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου.


Πρόκειται για τη κυρία  Εύη Σπιγγοπούλου που είναι επιχειρηματίας και μητέρα δύο παιδιών, γέννημα θρέμμα της περιοχής, η οποία έρχεται καθημερινά σε επαφή τόσο με επιχειρηματίες, όσο και με κατοίκους της πόλης  και γνωρίζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αλλά και πώς θα δώσει λύση σε αυτά.



"ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ":  Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΕΥΗ) ΣΠΙΓΓΟΠΟΥΛΟΥ υποψηφία δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Κερατσινίου-ΔραπετσώναςΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΕΥΗ) ΣΠΙΓΓΟΠΟΥΛΟΥ:

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Κερατσίνι το 1979.


Είμαι παντρεμένη με τον Μανώλη Κεπεσίδη και μητέρα δυο παιδιών.


Εδώ και 13 χρόνια ασχολούμαι επιχειρηματικά στον κλάδο του τουρισμού και του εμπορίου, πιο συγκεκριμένα εγώ και ο σύζυγος μου είμαστε ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων Athina Rent a Car, Auto Dreams και 4 Τροχοί.


Έχω σπουδάσει τουριστικές επιχειρήσεις, Ειδικός φοροτεχνικού γραφείου και μηχανογραφημένου λογιστηρίου.

Αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά προκειμένου να υλοποιήσω τα όνειρα της γενιάς μου και του τόπου μου.

Δεσμεύομαι για ένα καλύτερο αύριο του τόπου μας ,

για τις γενιές που υπάρχουν , για τις γενιές που θα έρθουν!
 
Top