Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ"

"Επειδή έχω χιούμορ το δημοσιεύω. Το προσωνύμιο αγαπουλας μου αρέσει. το βρισκω έξυπνο. Μια παρατήρηση. Δεν αυτοδιορισθηκα υποψηφιος κανενός. Επέλεξε το Κίνημα Αλλαγής να με στηρίξει μέσα από συλλογικές διαδικασίες. Περαιτέρω. Όπως πήγα στην εκδήλωση του κυρίου Διαλυνακη, όπως εχω εμφανώς καλές σχέσεις με όλους τους υποψήφιους Δημάρχους( πλην καποιων , οπως η διαρροεας που δεν το επιθυμούν), έτσι μπορώ να μιλάω και με τον κύριο Βρεττακο. Κάποιοι ή κάποιες ενοχλούνται γιατί πιστευω ότι οι άλλοι υποψήφιοι Δήμαρχοι δεν ειναι εχθροί. τι να κάνουμε? απεχθανομαστε το ξεκατίνιασμα

Επειδή ακούω διαφορά από διάφορους ας συστηθούμε:
- Είμαι μαχιμος δικηγόρος, ο οποίος ασχολείται με κόκκινα δάνεια, και εργατικό Δίκαιο ( κυρίως Δημοτικών υπαλλήλων). Έχω κερδίσει δεκάδες δίκες, που αφορούν τον 13ο και 14ο μισθό. Η 1093/2017 μάλιστα απόφαση του Ειρηνοδικείου Αθηνών ηταν σε αυτές που νομολόγησαν. Διατηρώ γραφείο στο Κ Ε Ρ Α Τ Σ Ι Ν Ι.
- Είμαι πολιτικό στέλεχος, το οποίο συντόνισε την συγγραφή και την παρουσίαση των θέσεων του κόμματος για τα κόκκινα δάνεια. Και μιλάω για τις θέσεις της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, τις οποίες υιοθέτησε και το Κίνημα Αλλαγής.
- Είμαι ένας Δημότης της πόλης που γεννήθηκα, του Κερατσινίου, από όπου δεν έφυγα ποτέ. Δηλαδή 47 χρόνια ζω, εργάζομαι, διασκεδάζω στο Κερατσίνι 
Τι λέτε λοιπόν; γνωρίζω ή όχι τα θέματα; Μπορώ ή όχι να ανταποκριθώ? τέλος καλύτερα αγαπουλας πάρα λαμόγιο"
Παντελής Μ. Καμάς


Σ.Σ:
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ....

 
Top