ΑΠΟ ΤΟ "PRESS-GR"

Manuela Mathioudaki
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΕ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ. ΚΡΙΜΑ
Για «δώρο» συνολικής αξίας 250-300 εκατ. ευρώ προς τους υφιστάμενους μετόχους της Αττικής Οδού «Ελλάκτωρ» (Μπόμπολας) και J&P Αβαξ (Ιωάννου) κάνουν λόγο στελέχη του... κατασκευαστικού κλάδου, με αφορμή την επικείμενη επισημοποίηση της απόφασης του υπουργού Υποδομών, κ. Χρ. Σπίρτζη, να εγκρίνει τη διετή παράταση της σύμβασής της Αττικης Οδου (αναμένεται σχετική υπουργική απόφαση).
Απο την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Βασιλης Πολυχρονης
Σπίρτζης, ο άνθρωπος που αποδίδει τους εθνικούς αυτοκινητόδρομους στο λαό...επεκτείνοντας τις συμβάσεις παραχώρησης των στους νταβατζήδες των διοδίων!
Η Αττική Οδός που,σύμφωνα με την αρχική σύμβαση εκμετάλλευσης,έπρεπε εδώ και κάποια χρόνια να είχε επιστρέψει στο ελληνικό δημόσιο (το είχε αναδείξει ο ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή δια στόματος Σταθάκη [άλλος...μπαναστάτης],αλλά...ήταν παλιά κι ο ΣΥΡΙΖΑ δήλωνε "αριστερά"),παραμένει προς εκμετάλλευση στην "ΕΛΛΑΚΤΩΡ" (ευτυχώς που δεν μας τον πήρε...ο Πούτιν) και την "J&P Αβαξ" για ακόμα 2 χρόνια και...βλέπουμε.Μη φτάνοντας αυτό,το υπουργείο δεσμεύεται να πληρώνει τους παραχωρησιούχους...για να συντηρούν τον αυτοκινητόδρομο σε καλή κατάσταση (πάλι καλά που...δεν δεσμεύτηκαν να πληρώνουν και τους μισθούς του Δ.Σ. των εταιρειών) με ποσό...1 εκ.ευρώ/χιλιόμετρο!Εκτός αυτού,υπάρχει και η γραπτή σε παλιότερες συμφωνίες δέσμευση του υπουργείου για την κάλυψη τυχόν απωλειών σε περίπτωση που οι...δουλειές (είσπραξη διοδίων) δεν πάνε καλά.Έτσι το συνολικό κέρδος για τους νταβατζήδες (το οποίο ταυτόχρονα συνεπάγεται ισόποσο κόστος για το λαό) ανέρχεται σε πάνω από 300 εκ.ευρώ για τα 2 χρόνια!
Συγχαρητήρια και...καλοφάγωτο το νταβατζηλίκι!

Γιάννης Σιάτρας
Τα διαβάζεις και φρίττεις! Τα ξεκίνησαν οι πράσινοι, τα συνέχισαν οι μπλε και σήμερα τα αποτελειώνουν οι κοκκινορόζ. Σκανδαλάρες (μιλάμε για μεγάλα σκάνδαλα και όχι για "παίξε-γέλασε"), με πράσινους, μπλε και κοκκινορόζ κόκκους! Όλοι τους, μας δουλεύουν ψιλό γαζί φίλοι μου! Χωμένοι όλοι τους στη διαπλοκή είναι. Και μεις στα σκατά.
 
Top