Πολλοί ισχυρίζονται πως έχουν βρει την καλύτερη δουλειά στον κόσμο. Πολλοί επίσης δηλώνουν πως καμία δουλειά δεν είναι ντροπή. Μια Βρετανίδα όμως, η Νατ Τζερβέ, δηλώνει απερίφραστα πως η δουλειά της πέρα από ευχάριστη και αποδοτική...
-πολύ περισσότερο σε μια τέτοια περίοδο όπως αυτή που διάγει η Ευρώπη τα τελευταία χρόνια- είναι παράλληλα «ενδιαφέρουσα, ευχάριστη και... καλύπτει τις ανάγκες της»! 

Η Νατ Τζερβέ εργάζεται από το σπίτι της, αμείβεται με περίπου 25.000 λίρες (περί τα 35.000 ευρώ) ετησίως και το «αντικείμενό» της είναι να δοκιμάζει... ροζ αντικείμενα. Όπως για παράδειγμα δονητές! 

Συγκεκριμένα η νεαρά αυτή κυρία εργάζεται ως «δοκιμάστρια ροζ παιχνιδιών και βοηθημάτων» για μια εταιρεία που πουλάει τα συγκεκριμένα αντικείμενα μέσω Ίντερνετ. 

Η πανταχού παρούσα σε τέτοιες περιπτώσεις βρετανική εφημερίδα Sun έψαξε και βρήκε την κυρία Τζερβέ, η οποία δεν έχει κανένα πρόβλημα να δηλώσει πως τα τελευταία δύο χρόνια έχει δοκιμάσει πάνω από 1.000 παιχνίδια!

«Η δουλειά μου είναι ευχάριστη, διαφορετική και καλύπτει τις ανάγκες μου. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο» ανέφερε χαρακτηριστικά στη συνέντευξή της και συμπλήρωσε: «Όπως κάθε γυναίκα, έτσι κι εγώ έχω ανάγκες. Χάρη στη δουλειά μου, κάνω κάτι που έτσι κι αλλιώς θα έκανα, αλλά πληρώνομαι κιόλας, ενώ έχω και τσάμπα βοηθήματα. Είναι παιχνιδάκι. Όλες οι φίλες μου θεωρούν ότι έχω την καλύτερη δουλειά στον κόσμο».
 
Top