Σε μια αποκάλυψη για την προσωπική της ζωή που προκαλεί αίσθηση προχώρησε
η Τζένιφερ Λόρενς. Όπως είπε, κάνει σεξ πολύ σπάνια και φροντίζει να βρίσκει συντρόφους που δεν την πιέζουν. 
Η πρωταγωνίστρια του Red Sparrow η τελευταία σχέση της οποίας ήταν με τον σκηνοθέτη Ντάρεν Αρονόφσκι προχώρησε σε περισσότερες λεπτομέρειες: «Γαβγίζω αλλά δεν δαγκώνω. Μπορεί να μιλάω συνέχεια για το πόσο μου αρέσουν τα πέη, αλλά το σεξουαλικό παρελθόν μου δείχνει ότι μου αρέσουν οι σταθερές σχέσεις. Μπορεί να λέω ότι μου αρέσει, αλλά δεν το κάνω. Και είμαι αρκετά σιχασιάρα με τα μικρόβια. Βασικά απεχθάνομαι και σιχαίνομαι το σεξ. Πιστεύω πως το πέος είναι επικίνδυνο», είπε χαρακτηριστικά και άφησε τον δημοσιογράφο «παγωτό». Μάλιστα από ότι φαίνεται το πρόβλημά της είναι ψυχολογικό καθώς είπε πως σιχαίνεται τη σωματική επαφή, συμπεριλαμβανομένης της απλής χειραψίας γιατί φοβάται μην κολλήσει κάποια ασθένεια! «Το θέμα το έχω συζητήσει και με γιατρούς και είμαι μικροφοβική. Δεν μπορώ να το ξεπεράσω». 
Όσον αφορά αν είναι σε σχέση αυτή την περίοδο η Τζένιφερ αποκάλυψε: «Δεν είμαι σε σχέση τώρα και έχω να κάνω σεξ πολύ καιρό. Θα ήθελα μια σχέση, είναι δύσκολο να είσαι μόνη εκεί έξω». 
 
Top