Η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου έβαλε φωτιά στο My Style Rocks, συνεχίζει όμως να βάζει και μετά το τέλος του reality μόδας.
Η ίδια συνάντησε τους δημοσιογράφους και έκανε δηλώσεις:
«Ο άνδρας μου είναι πολύ ενθαρρυντικός, είναι συνέχεια δίπλα μου, με συμβουλεύει, με στηρίζει και γενικά μου δίνει θάρρος γιατί έχει πολύ θετική ενέργεια, οπότε με βοήθησε πάρα πολύ.
Δεν τον εκμεταλλεύτηκα για να κάνω περαιτέρω πλαστικές επεμβάσεις, ό,τι ήταν να κάνω το έκανα. Χαλαρές καταστάσεις έχω κάνει, το στήθος μου πιο πολύ και μια πολύ μικρή διαφορά στη μύτη μου».
Με το μπούστο της να τραβάει επάνω του όλα τα βλέμματα, οι δημοσιογράφοι δεν μπόρεσαν να μην την ρωτήσουν αν είναι το δυνατό της σημείο.
Τι απάντηση έδωσε η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου; «Εντάξει, όπως βλέπετε και σήμερα.
Μου αρέσουν οι γυναίκες πιο χυμώδεις, είναι αυτό το στυλ μου. Εσάς σας αρέσει; Αν σας αρέσει εσάς, αυτό μετράει»!


Απολαύστε κάποιες από τις πιο σέξι της αναρτήσεις με την ευχή να την ξαναδούμε σύντομα στους τηλεοπτικούς μας δέκτες:




 
Top