«Πώς να γυμναστώ με αυτό το τεράστιο στήθος;» 

Είναι μία από τις πιο σέξι γυναίκες όλων των εποχών, με τις καμπύλες της να αναστατώνουν τον ανδρικό πληθυσμό. Κι όμως, αυτές οι καμπύλες δεν είναι πάντα... για καλό. 
Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται η εκρηκτική ηθοποιός Σοφία Βεργκάρα, η οποία ποζάρει εντελώς γυμνή για το νέο τεύχος του Women's Health. Τι λέει ακριβώς η Λατίνα σταρ; Οτι αυτές ακριβώς οι καμπύλες -ιδίως, δε, το στήθος της- την έχουν αποτρέψει από το να κάνει γυμναστική... παιδιόθεν.

«Δεν ξέρω αν είμαι δυνατή. Εχω κακά γόνατα και πολύ λεπτά κόκαλα. Με δυσκολία μπορώ να κάνω πουσάπς», είπε αρχικά η Βεργκάρα. Και συμπλήρωσε: «Μακάρι να ήμουν λίγο πιο αθλητικός τύπος, αλλά όταν έχεις γεννηθεί με αυτό το τεράστιο στήθος... Το έχω από τότε που ήμουν 13 ετών, και μάλιστα μεγάλωσε όταν έμεινα έγκυος».



Η εκρηκτική ηθοποιός μίλησε και για το πώς έχει μάθει να αποδέχεται το σώμα της όπως είναι και να τις αρέσουν οι αλλαγές που συμβαίνουν πάνω της με το πέρασμα του χρόνου.

«Είμαι 45 ετών. Όσο κι αν το θες, σε αυτή τη φάση της ζωής σου δεν μπορείς να είσαι τέλειος. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αλλάζουμε καθώς μεγαλώνουμε. Το βλέπει να συμβαίνει σε μένα. Και νομίζω πως αν γίνεις εμμονικός με το "θέλω να δείχνω νεότερος", αυτό θα σε κάνει να τρελαθείς», είπε με ειλικρίνεια η Βεργκάρα.



«Μερικοί μού λένε "δείχνεις σαν 20άρα". Φυσικά, δεν είναι αλήθεια. Το δέρμα μου είναι διαφορετικό», πρόσθεσε. Όσο για τη γυμναστική, η σταρ παραδέχεται ότι μοχθεί για να τα καταφέρει. Όπως αποκαλύπτει, γυμνάζεται τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα με προσωπικό γυμναστή. 



«Ο Τζόε (σ.σ.: ο σύζυγός της) έχει φτιάξει ένα πολύ ωραίο γυμναστήριο στο σπίτι, οπότε δεν έχω δικαιολογία να μην αθλούμαι», τονίζει. Και ενώ ο σύζυγός της απολαμβάνει να κάνει καθημερινά γυμνστική, η ίδια λέει: «Είναι σαν βασανιστήρια για μένα. Είμαι σε κακή διάθεση δύο ώρες πριν (σ.σ.: τη γυμναστική), είμαι σε κακή διάθεση όταν την κάνω, είμαι σε κακή διάθεση μετά το τέλος της, γιατί πρέπει να προγραμματίσω το επόμενο μάθημα»...pagenews.gr
 
Top