Ο δρ. Αλεξάντερ Κολτίπιν (Alexander Koltypin), επιφανής γεωλόγος στη Ρωσία, ισχυρίζεται ότι τα μυστηριώδη αυλάκια στην Κοιλάδα της Φρυγίας, στη σημερινή κεντρική Τουρκία, είναι τεχνητά και δημιουργήθηκαν από ίχνη γιγάντιων οχημάτων, πριν εκατομμύρια έτη, και όχι από τη φύση.




Ο επιστήμονας, που είναι διευθυντής του Κέντρου Φυσικής Επιστήμης και Επιστημονικής Έρευνας στο Διεθνές Ανεξάρτητο Πανεπιστήμιο Οικολογίας και Πολιτειολογίας της Μόσχας, εξέφρασε αυτή την άποψη μετά από το πρόσφατο ταξίδι του στην Ανατολία, όπου επισκέφθηκε την περιοχή με τρεις συναδέλφους του.

  

Σύμφωνα με την παρουσιαση το 2010 από τον Υ Ozarslan, παρόμοιοι δρόμοι με απολιθωμενα ιχνοι είναι ευρέως διαδεδομένοι σε όλη την επικράτεια της φρυγικης κοιλάδας από την πόλη Εσκισεχίρ(Ελληνικά: Δορύλαιον) μέχρι την πόλη Αφιόν(αρχαία Ελληνικά: Ακροϊνόν, Νέα Ελληνικά: Νικόπολις). 

Αυτό υποστηρίζεται επίσης από τις φωτογραφίες της περιοχής αυτής (από το Google Earth). 

Ο δρ. Αλεξάντερ Κολτίπιν περιέγραψε τα αυλάκια ως «απολιθωμένα ίχνη τροχών σε βραχώδες έδαφος», το οποίο κάποτε ήταν ηφαιστειακή στάχτη.

Όπως είπε: «Μπορούμε να υποθέσουμε ότι αρχαία οχήματα με ρόδες οδηγήθηκαν στο μαλακό έδαφος, ίσως σε υγρή επιφάνεια».

«Εξαιτίας του βάρους τους, τα ίχνη είναι τόσο βαθιά», συνέχισε και εξήγησε ότι «και αργότερα αυτά τα ίχνη, και όλη η επιφάνεια τριγύρω, απλά απολιθώθηκαν και μας άφησαν αυτή την απόδειξη».

Όπως πρόσθεσε, «τέτοιες περιπτώσεις είναι γνωστές στους γεωλόγους, για παράδειγμα, τα ίχνη των δεινοσαύρων διατηρήθηκαν φυσικά με παρόμοιο τρόπο

 

  


Περιγράφοντας ποιοι μπορεί να οδηγούσαν αυτά τα γιγάντια φορτηγά, είπε: «Όλη αυτή η βραχώδης επιφάνεια καλύφθηκε με ίχνη που έγιναν πριν μερικά εκατομμύρια χρόνια… δεν μιλάμε για ανθρώπινα όντα».

«Εδώ έχουμε να κάνουμε με κάποιο είδος αυτοκινήτων, ή άλλων οχημάτων».

«Τα ζευγάρια από ίχνη διασταυρώνονται μεταξύ τους σε κάποια σημεία και μερικά είναι πιο βαθιά από τα άλλα».


  

Σύμφωνα με τις παρατηρήσεις του δρ. Αλεξάντερ Κολτίπιν, «η εικόνα αυτών των ιχνών δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι είναι αρχαία, σε ορισμένα σημεία που η επιφάνεια έχει υποστεί φθορά από τον καιρό, φαίνεται».

Η ηλικία των αυλακιών, σύμφωνα με τον Ρώσο επιστήμονα, είναι μεταξύ 12 και 14 εκατομμυρίων ετών.

«Η μεθοδολογία για να προσδιορίζουμε την ηλικία των ηφαιστειακών βράχων είναι πολύ καλά τεκμηριωμένη και δουλεύει», πρόσθεσε.

«Ως γεωλόγος, με βεβαιότητα μπορώ να σας πω ότι τα άγνωστα προκατακλυσμιαία οχήματα οδηγήθηκαν στην κεντρική Τουρκία πριν 12 με 14 εκατομμύρια χρόνια».

 

Ο δρ. Κολτίπιν υποστήριξε ότι οι αρχαιολόγοι «αποφεύγουν να ακουμπούν αυτό το θέμα» επειδή θα «καταστρέψει όλες τις κλασικές θεωρίες τους».

«Νομίζω ότι βλέπουμε τα σημάδια ενός πολιτισμού, ο οποίος υπήρξε πολύ πριν την επίσημη δημιουργία του κόσμου μας».

«Ίσως τα πλάσματα αυτού του προ-πολιτισμού δεν έμοιαζαν καθόλου με τους σύγχρονους ανθρώπους».

Είπε ακόμα ότι τα αρχαία ίχνη αυτοκινήτων είναι μόνο κάποια από τον αριθμό στοιχείων «που αποδεικνύουν την ύπαρξη αρχαίων πολιτισμών», αλλά συχνά αγνοούνται από τους συστημικούς αρχαιολόγους.

Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πώς ήταν αυτά τα φορτηγά, αλλά η απόσταση ανάμεσα στις ρόδες «είναι πάντα η ίδια», πρόσθεσε.

 

Μάλιστα υποστηρίζει ότι «η απόσταση στον άξονα μεταξύ των ροδών ταιριάζει με τα σύγχρονα αυτοκίνητα», αλλά τα ίχνη είναι πολύ βαθύτερα από αυτά που αφήνουν τα σημερινά οχήματα.

«Το μεγαλύτερο βάθος που έχουν αφήσει είναι στο ένα μέτρο».

«Στις άκρες των αυλακιών μπορούμε να διακρίνουμε οριζόντιες γρατζουνιές, σαν να τις άφησαν οι άκρες των αξόνων των αρχαίων ροδών».

 

Ο δρ. Κολτίπιν αποφοίτησε κατά τη σοβιετική περίοδο από το Ρωσικό Κρατικό Γεωλογικό Πανεπιστήμιο και αργότερα εργάστηκε ως συστημικός επιστήμονας.

Τελευταία γράφει βιβλία για επιστημονικά μυστήρια.








Η απόσταση από το αριστερό άκρο της αποτελμάτωσης προς τα δεξιά είναι περίπου 150-160 εκατοστά, ανάλογα με τη φθορά και τη γωνία περιστροφής.
Το πλάτος της αποτελμάτωσης είναι 35 cm από την άνω πλευρά της εκκαθάρισης του δρόμου και 23 cm από το κατώτερο άκρο του τροχού.
Το ύψος μίας τέτοιας αποτελμάτωσης κυμαίνεται περίπου από 10 εκατοστά έως 1 μέτρο, συνηθέστερα από 15 - 35 cm.
Το πλάτος της γραμμής εκκαθάρισης δρόμου δεν ορίζεται? Δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι έχει καταστραφεί από την αναστολή ή το κάτω μέρος του αυτοκινήτου.
Το ύψος από τη βάση του τροχού μέχρι και τις γρατσουνιές του άξονα εκφόρτωσης στους περισσότερους βαθειους τροχους  είναι 42 ± 1 εκ.
Το ύψος των γρατσουνιές είναι 24 εκατοστά. Το ύψος της πιο ορατης ευθείας (έλασης) μέρος της πάνω από το μηδέν είναι 46 cm, το πλάτος μεταξύ των ψηλότερων ευθύγραμμων τμήματων είναι περίπου 185 εκατοστά.


ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:



erevnw
 
Top