Ονομάζομαι Γιάννης, είμαι 31… χρονών και γεννήθηκα
στη Λάρνακα. Ζω μόνιμα στο Λονδίνο εδώ και 10 χρόνια με την γυναίκα μου. Επισκέπτομαι την οικογένεια μου στη Λάρνακα κάθε καλοκαίρι μιας και η γυναίκα μου αγαπάει πολύ τον ήλιο.

Στις φετινές μας διακοπές εκτός από τον ερχομό μας, η μητέρα μου είχε ακόμη ένα λόγο να είναι χαρούμενη. Ο αδελφός της ο οποίος ήταν ελεύθερος, αν και σαρανταπεντάρης, είχε αποφασίσει επιτέλους να επισημοποιήσει την 2 χρονών σχέση του. Κανένας από την οικογένεια δεν είχε γνωρίσει ποτέ από κοντά την κοπέλα του, οπότε η μητέρα μου ετοίμασε ένα μικρό πάρτη αρραβώνων.

Μαζευτήκαμε όλοι και τους περιμέναμε. Το μόνο που ξέραμε για την μέλλουσα Θεία μου ήταν πως φαινόταν αρκετά μικρότερη από τον Θείο μου. Δεν μας είχε ποτέ αποκαλύψει την ηλικία της, ίσως γιατί φοβόταν την αντίδραση της μητέρας μου.

Όταν επιτέλους έφτασαν με έκπληξη αντίκρισα μία κοπέλα που ήταν δεν ήταν 25 χρονών! Κανείς μας δεν είπε κάτι και προσπαθήσαμε να δείχνουμε άνετοι. Η μητέρα μου αρκετά σοκαρισμένη προσπαθούσε να κρύψει την αμηχανία της μπαινοβγαίνοντας στην κουζίνα.

Είχα προσέξει πως όλο το βράδυ με κάρφωνε με τα μάτια της. Ήταν πολύ όμορφη ομολογώ, και όταν βγήκα στο μπαλκόνι για τσιγάρο με ακολούθησε. «Πως σου φαίνεται που απέκτησες τόσο νεαρή Θεία?» με ρώτησε και χαμογελώντας πονηρά.

Ανταπέδωσα το χαμόγελο και της απάντησα ότι η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός και πως ο Θείος μου δείχνει να την αγαπά.

Στα 3 λεπτά που κράτησε το τσιγάρο μας, σχεδόν μου αποκάλυψε τα πάντα γύρω από την σεξουαλική τους ζωή! Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το πόσο ανοιχτά μου μιλούσε για ένα τόσο προσωπικό θέμα! Και πόσο μάλιστα να ακούω πως ο Θείος μου δεν ήταν και τόσο καλός εραστής! Ένιωσα πολύ άβολα, πέταξα το τσιγάρο και μπήκα πάλι μέσα.

Η νύχτα κύλησε με τα γνωστά ανούσια ανέκδοτα από τον Θείο μου μέχρι που έφτασε η ώρα να φύγουν. Η μητέρα μου όμως επέμενε να μείνουν το βράδυ – ο Θείος μου είχε πιει πολύ και δεν ήταν σε θέση να οδηγήσει. Η «Θεία» όμως επέμενε να πάει σπίτι οπότε προσφέρθηκα να την πάρω εγώ.

Στο αυτοκίνητο με προκαλούσε συνεχώς ανεβάζοντας την φούστα της πάνω προφασιζόμενη πως ζεσταινόταν. Προσπάθησα να συγκρατηθώ μέχρι που πάνω στα φώτα τροχαίας εκμεταλλευόμενη το κόκκινο φανάρι όρμηξε πάνω μου και με φίλησε!

Μετά βίας κατάφερα να οδηγήσω μέχρι το σπίτι της αφού με άγγιζε συνεχώς κολλημένη πάνω μου σαν βδέλλα. Πάρκαρα στο γκαράζ και εκεί ήταν που δεν άντεξα! Της έβγαλα τα ρούχα και το κάναμε.

Ακόμα απορώ με τον εαυτό πως μου συνέβηκε αυτό! Αν το μάθει ο Θείος μου θα με σκοτώσει! Το ίδιο και η γυναίκα μου…για να μην πω τι θα μου κάνει η μάνα μου!
 
Top