Οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από το θέμα της σεξουαλικής κακοποίησης στο χώρο του θεάματος 
στις ΗΠΑ έκαναν εάν πρώην μέλος του συγκροτήματος Pussycat Dolls να προβεί σε μια σοβαρή αποκάλυψη. Συγκεκριμένα πρόκειται για την Kaya Jones η οποία εκμυστηρειύτηκε πως όταν ήταν στο συγκρότημα αναγκαζόταν να κοιμηθεί με άντρες που της υπεδείκνυαν την καριέρα της.
Στο twitter αναφέρει πως στην πραγματικότητα βρισκόταν σε άνδρο πορνείας.
“Η δική μου αλήθεια. Δεν ήμουν σε γυναικείο γκρουπ. Ήμουν σε άνδρο πορνείας. Α και παράλληλα τύχαινε να τραγουδώ και να είμαι διάσημη. Την ίδια ώρα, εκείνοι στους οποίους ανήκαμε έβγαζαν χρήματα” σχολίασε και πρόσθεσε: “Με ρωτά ο κόσμος πόσο άσχημο ήταν. Αρκετά για να παρατάω τα όνειρά μου, τις συναδέλφους μου και ένα συμβόλαιο 13 εκατομμυρίων. Ξέραμε ότι θα γίνουμε νούμερο ένα”.
Στα tweet που ανάρτησε προκάλεσαν πολλά ερωτηματικά και οι αναφορές στην επικεφαλής του γκρουπ, αλλά και σε μια αυτοκτονία μέλους του συγκροτήματος στο παρελθόν. “Θα ήθελα η ‘επικεφαλής’ του γκρουπ να εξομολογηθεί γιατί ένα άλλο κορίτσι του συγκροτήματος που αυτοκτόνησε; Να πει στο κοινό πως μας λύγισε νοητικά” σχολίασε.
Η σκέψη όλων φυσικά πήγε στην Simone Battle των GLR που έβαλε τέλος στη ζωή της το 2014, η Jones δεν έδωσε συνέχεια στο θέμα.
Η Kaya Jones έδωσε συνέχεια στο θέμα και πρόσθεσε: “Για να είσαι μέρος μιας ομάδας πρέπει να παίζεις ομαδικά. Αυτό σημαίνει να κοιμάσαι με όποιον σου υποδεικνύουν. Αν δεν το κάνεις δεν έχουν τίποτα εναντίον σου. Εννοώ πως αφού σε “βγάλουν στο κλαρί” ή σε εθίσουν στα ναρκωτικά το χρησιμοποιούν εναντίον σου. Σωστό. Θυματοποιούν και πάλι το θύμα”.
“Να σε δολοφονούν ή να δολοφονούν την ψυχή σου. Ποια η διαφορά; Ένας έφηβος μπαίνει φυλακή για πολύ λιγότερα. Θα γίνει το ίδιο και στο Χόλιγουντ” τόνισε και εξήγησε το λόγο που σπάνια μια γυναίκα βγαίνει να καταγγείλει αυτά τα περιστατικά. “Γιατί δεν το αναφέρουμε; Γιατί είμαστε κακοποιημένες. Εμένα με προειδοποίησαν προσωπικά πως αν μιλήσω… ξέρετε θα καταλήξω νεκρή ή χωρίς καριέρα” σχολίασε.
“Ελπίζω όλοι εσείς της ελίτ του Χόλιγουντ να είστε υπ ατμών. Ποιος ξέρει, ίσως αύριο η οικογένεια και οι φίλοι σας μάθουν ποιοι είστε πραγματικά”. Αυτά είπε η διάσημη τραγουδίστρια και προκάλεσε με τις αναρτήσεις της ποικίλα σχόλια και αντιδράσεις στα social media.
 
Top