Σε αυτή τη μαζικά ανεπαρκώς αναφερθείσα ιστορία από την Air Force Times στις 8 Σεπτεμβρίου,αναφέρουν ότι ο Αντιστράτηγος Eric Schultz πέθανε στις 5 Σεπτεμβρίου κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής αποστολής, κοντά στη Βάση Πολεμικής Αεροπορίας Nellis, όπως ακούστηκε και στο 1ο βίντεο παρακάτω σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό.
Η συντριβή συνέβη μόλις μια ημέρα πριν, από δύο επιπλέον συντριβές, που αφορούσαν δύο A-10 Warthogs στην ίδια περιοχή.
Η πρώτη συντριβή δεν είχε αναφερθεί από τον Τύπο ή την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ.
Ευτυχώς, στις δύο συντριβές των Α-10, οι πιλότοι κατάφεραν να εκτοξευτούν από τα αεροπλάνα τους και ευτυχώς επιβίωσαν.
Οι εικασίες για τη συντριβή, τροφοδοτήθηκαν από τις εκδόσεις των ΜΜΕ, που δεν έδειξαν τον τύπο του αεροσκάφους που πετούσε ο Αντιστράτηγος Schultz, την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017, όταν συνέβη το ατύχημα. Υπήρξε επίσης μια καθυστέρηση στην ιστορία που έφτασε στα μέσα ενημέρωσης ,που έθεταν και άλλες ερωτήσεις από τότε που αναφέρθηκε το ατύχημα, μετά από ένα άλλο, άσχετο ατύχημα με δύο Α-10, που αναφέρθηκε νωρίτερα.
Ο ανταποκριτής του AviationWeek.com, Guy Norris, έγραψε τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου, ότι «οι πηγές δείχνουν ότι ο Schultz ήταν ο διοικητής της μοίρας των Ερυθρών Καπέλων τη στιγμή του θανάτου του. Τα κόκκινα καπέλα έγιναν μια μη αριθμημένη μονάδα στην πτέρυγα δοκιμών Detachment 3 AFTC μετά την απενεργοποίηση της 413ης μοίρας δοκιμής πτήσεων (πρώην 6513η μοίρα δοκιμών) το 2004. Τα τελευταία χρόνια η μονάδα έχει λειτουργήσει μια ποικιλία τύπων μάχης που αναπτύχθηκαν από τη Ρωσία, Το MiG-29 και αρκετά μοντέλα Sukhoi όπως το Su-27P, ένα από τα οποία παρατηρήθηκε πρόσφατα να κάνει πτήση στην περιοχή. "
Και το ερώτημα που τίθεται είναι αν Ερικ Schultz έπεσε με Ρωσικό αεροσκάφος.Αυτή την απάντηση-λογώ του απόρρητου- δεν μπορεί να την δώσει η Πολεμική αεροπορία.
http://allnewspipeline.com/Area_51_Crashes_Russian_Link.php
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ANP : Corfiatiko.blogspot.com
Η συντριβή συνέβη μόλις μια ημέρα πριν, από δύο επιπλέον συντριβές, που αφορούσαν δύο A-10 Warthogs στην ίδια περιοχή.
Η πρώτη συντριβή δεν είχε αναφερθεί από τον Τύπο ή την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ.
Ευτυχώς, στις δύο συντριβές των Α-10, οι πιλότοι κατάφεραν να εκτοξευτούν από τα αεροπλάνα τους και ευτυχώς επιβίωσαν.
Οι εικασίες για τη συντριβή, τροφοδοτήθηκαν από τις εκδόσεις των ΜΜΕ, που δεν έδειξαν τον τύπο του αεροσκάφους που πετούσε ο Αντιστράτηγος Schultz, την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017, όταν συνέβη το ατύχημα. Υπήρξε επίσης μια καθυστέρηση στην ιστορία που έφτασε στα μέσα ενημέρωσης ,που έθεταν και άλλες ερωτήσεις από τότε που αναφέρθηκε το ατύχημα, μετά από ένα άλλο, άσχετο ατύχημα με δύο Α-10, που αναφέρθηκε νωρίτερα.
Ο ανταποκριτής του AviationWeek.com, Guy Norris, έγραψε τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου, ότι «οι πηγές δείχνουν ότι ο Schultz ήταν ο διοικητής της μοίρας των Ερυθρών Καπέλων τη στιγμή του θανάτου του. Τα κόκκινα καπέλα έγιναν μια μη αριθμημένη μονάδα στην πτέρυγα δοκιμών Detachment 3 AFTC μετά την απενεργοποίηση της 413ης μοίρας δοκιμής πτήσεων (πρώην 6513η μοίρα δοκιμών) το 2004. Τα τελευταία χρόνια η μονάδα έχει λειτουργήσει μια ποικιλία τύπων μάχης που αναπτύχθηκαν από τη Ρωσία, Το MiG-29 και αρκετά μοντέλα Sukhoi όπως το Su-27P, ένα από τα οποία παρατηρήθηκε πρόσφατα να κάνει πτήση στην περιοχή. "
Και το ερώτημα που τίθεται είναι αν Ερικ Schultz έπεσε με Ρωσικό αεροσκάφος.Αυτή την απάντηση-λογώ του απόρρητου- δεν μπορεί να την δώσει η Πολεμική αεροπορία.
http://allnewspipeline.com/Area_51_Crashes_Russian_Link.php
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ANP : Corfiatiko.blogspot.com