
Καλά, είναι όλοι μα όλοι ηλίθιοι οι κυβερνήτες σε αυτή τη χώρα;;; Τελικά γιατί την ξεπουλάμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφού θα την επιδοτούμε;;;; Για να πάρουν και τα τρένα οι δανειστές και να μας πηγαίνουν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης χωρίς αντίσταση!

Η ιταλική πλευρά αξιώνει 50 εκατ. ευρώ ανά έτος για πέντε χρόνια, υποστηρίζοντας ότι βάσει αυτού του ποσού που έχει εγκριθεί από την ΕΕ, προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός, όπως αναφέρει η Καθημερινή.
Ωστόσο, το υπουργείο Μεταφορών δεν έχει διευθετήσει ακόμη το θέμα ώστε να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση.
Την εικόνα περιέπλεξε ακόμη περισσότερο και η αναβολή του χθεσινού διοικητικού συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα θέματα του οποίου ήταν και η έγκριση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας για το 2016, εξέλιξη όχι άσχετη με την εμπλοκή που φέρεται να έχει δημιουργηθεί.