«Σήμερα, δεν υπάρχει πλέον ζώσα ψυχή στις βραχονησίδες»

Πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ καλείται να πληρώσει ο πρώην δήμαρχος Καλύμνου Δημήτρης Διακομιχάλης, καθώς το Ελεγκτικό Συνέδριο του καταλόγισε πως ενίσχυε παράνομα οικονομικά επί χρόνια τον βοσκό που πήγαινε στα Ίμια για να φροντίσει τα κατσίκια του.

Εικοσιένα χρόνια μετά την ελληνοτουρκική κρίση στα Ίμια, ο πρώην δήμαρχος Καλύμνου, Δημήτρης Διακομιχάλης, ο οποίος είχε υψώσει την ελληνική σημαία στα Ίμια καλείται να πληρώσει το ποσό αυτό με το σκεπτικό ότι οι δαπάνες αυτές δεν ήταν νομίμως υλοποιημένες.

«Μετά τα γεγονότα στα Ίμια εγώ κράτησα τον βοσκό. Εγώ, ως δήμος του πλήρωνα τα καύσιμα και τα χόρτα για τα κατσίκια. Αυτές οι δαπάνες έχουν καταλογιστεί σε εμένα ότι δεν ήταν νόμιμα καταλογισμένες», είπε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη που έδωσε στο «Blue Sky».

«Μέχρι το 2002 που είμαι εγώ κράτησα το βοσκό Αντώνη Βεζυρόπουλο στα Ίμια, εγκρίνοντάς του, με αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, ποσό 2 εκατομμυρίων δραχμών -σημερινά 6.000 ευρώ- το χρόνο, ώστε να μπορεί να καλύπτει τα έξοδα καυσίμων με τη βάρκα του στις βραχονησίδες που είναι απόσταση 6,5 μιλίων από το λιμάνι της Καλύμνου. Τα ποσά ήταν για να αγοράζει τροφή, να μεταφέρει νερό και να περιποιείται τακτικά τα κατσίκια», είπε ο κύριος Διακομιχάλης.

Όπως ανέφερε μετά τον Απρίλιο του 2004, και την αλλαγή, εν τω μεταξύ, της δημοτικής αρχής το 2002, ο βοσκός δεν πήγαινε, αφού δεν είχε την οικονομική στήριξη του δήμου. «Δεν πάει πια… Επειδή ούτε το υπουργείο Εξωτερικών ούτε το υπουργείο Αιγαίου μπόρεσε να καλύψει το ποσό αυτό. Μου καταλόγισαν ως μη νόμιμες δαπάνες 50.000 ευρώ. Απαίτηση και μάλιστα εντόκως», πρόσθεσε και σε άλλο σημείο της συνέντευξής του.

«Αυτές τώρα οι δαπάνες είναι καταλογιστέες σε μένα. Με το σκεπτικό ότι δεν ήταν νόμιμα υλοποιημένες. Σήμερα, δεν υπάρχει πλέον ζώσα ψυχή στα Ίμια», σημείωσε.


 parapona-rodou.blogspot.gr
 
Top