Πέντε πρώην ερυθρόλευκοι μίλησαν στο πρόγραμμα της φιέστας του Ολυμπιακού, μιλώντας με τα καλύτερα λόγια για τον σύλλογο και την εμπειρία τους στο "λιμάνι".

ΕΡΝΕΣΤΟ ΒΑΛΒΕΡΔΕ

"Θέλω να συγχαρώ όλους τους φίλους του Ολυμπιακού και όλον τον κόσμο στον Πειραιά για το νέο αυτό τίτλο πρωταθλήματος που κάνει τον θρύλο του Ολυμπιακού να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα και τους γαύρους να συνεχίζουν να χαίρονται κάθε φορά που τελειώνει μία σεζόν με μία ακόμα νίκη! Παρόλο που είμαστε μακριά, συνεχίζουμε να χαιρόμαστε, για όσα μπορεί και καταφέρνει αυτός ο σύλλογος".

ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΖΑΡΝΤΙΜ

"Συγχαρητήρια για την κατάκτηση ενός ακόμα τίτλου. Είναι πολύ σημαντικό που ο Ολυμπιακός φτάνει τα 7 σερί πρωταθλήματα. Οι φίλαθλοι της ομάδας έχουν κάθε χρόνο τη δυνατότητα να πανηγυρίζουν για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, κάτι το οποίο δεν έχουν πολλοί φίλαθλοι στον κόσμο. Εύχομαι ακόμα περισσότερες επιτυχίες στο μέλλον. Καλησπέρα φίλοι του Ολυμπιακού. Είσαστε πάντα στην καρδιά μου".

ΜΑΡΚΟ ΣΙΛΒΑ

"Πολλά συγχαρητήρια σε όλους σας! Στον πρόεδρο, κύριο Μαρινάκη, σε όλους τους προπονητές που δούλεψαν στον σύλλογο σε όλους τους ποδοσφαιριστές, στους ανθρώπους που καθημερινά δουλεύουν για τον σύλλογο και στους φανταστικούς φιλάθλους που τον κάνουν διαρκώς μεγαλύτερο. Συγχαρητήρια για τα 44 πρωταθλήματα, για το 7ο συνεχόμενο. Ξέρω πολύ καλά ότι είστε έτοιμοι για τα επόμενα. Για εμένα προσωπικά και τους συνεργάτες μου, είναι μεγάλη περηφάνια, χαρά, τιμή που αποτελούμε μέρος της ιστορίας αυτού του συλλόγου. Συγχαρητήρια σε όλους!".

ΒΙΤΟΡ ΠΕΡΕΙΡΑ

"Πολλούς χαιρετισμούς σε όλη την οικογένεια του Ολυμπιακού! Τα συγχαρητήρια μου για έναν ακόμα τίτλο, το έβδομο συνεχόμενο. Η ευχή μου είναι να συνεχίσετε και να τους κάνετε 10. Μόνο νίκες! Ήταν πολύ μεγάλη χαρά για εμένα που ήμουν μέρος αυτού του μεγάλου συλλόγου και αυτής της μεγάλης οικογένειας. Σας στέλνω μιας μεγάλη αγκαλιά".

ΜΙΤΣΕΛ

"Ο Ολυμπιακός είναι για ακόμα μία φορά πρωταθλητής, την έβδομη συνεχόμενη! Η ικανοποίηση για αυτή την επιτυχία, ακόμα κι αν είναι συνηθισμένη, είναι ανυπολόγιστη! Το να είσαι ο καλύτερος έχει απαιτήσεις αλλά και ανταμοιβή,. Ο Ολυμπιακός δεν είναι ακόμη ένας σύλλογος, ούτε απλώς μια ομάδα που έχω προπονήσει. Σημάδεψε την καρδιά μου και νιώθω 0ερήφανος που έχω περάσει χρόνο εκεί. Στο σπίτι μου είμαστε όλοι Ολυμπιακοί. Για πάντα δικός σας! Πάμε Ολυμπιακάρα, πάμε!"
 
 
Top