Η ταλαιπωρία που υπέστησαν οι εκδρομείς του Πάσχα κατά την... επιστροφή τους στα αστικά κέντρα στραπατσάρισε το κυβερνητικό «success story» των εγκαινίων των Εθνικών Οδών.
Η βιασύνη να δοθούν τα έργα στην κυκλοφορία οδήγησε σε προχειρότητες, καθώς τμήματα παραμένουν ημιτελή, ενώ οι νέοι δρόμοι θα ξανακλείσουν λίγες ημέρες μετά τις «κορδέλες», καθώς εκκρεμεί η ασφαλτόστρωσή τους!
Κόμβοι και διασταυρώσεις που δεν είχαν ολοκληρωθεί κατά μήκος του οδικού άξονα Κορίνθου - Πατρών και Αντιρρίου - Ιωαννίνων προκάλεσαν απίστευτη ταλαιπωρία σε χιλιάδες εκδρομείς.
Απόδειξη της προχειρότητας και της βιασύνης είναι πως, σύμφωνα με «Τα Νέα», μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, οι δρόμοι θα κλείσουν σε πολλά σημεία προκειμένου να ολοκληρωθούν εργασίες, οι οποίες δεν προέκυψαν κατόπιν... εορτής. Ήταν σε γνώση του υπουργείου Υποδομών.
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους έχουν προχωρήσει. Τόσο στην Ολυμπία όσο και στην Ιόνια Οδό η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 95%. Έτσι, όπως λένε πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, θα μπορούσαν να περιμένουν να ολοκληρωθεί και το υπόλοιπο 5% και μετά να αρχίσουν να… κόβουν κορδέλες.
Ολυμπία Οδός
Απομένει να γίνει η τελική ασφαλτόστρωση σε τμήματα κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου από το ύψος του Ξυλοκάστρου έως το Ρίο. Αυτές οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί - με βάση το χρονοδιάγραμμα της κοινοπραξίας - έως τα τέλη Ιουνίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το κλείσιμο του αυτοκινητοδρόμου θα γίνεται όπως και κατά τη λεγόμενη βαριά συντήρηση. Θα κλείνει κυρίως τις βραδινές ώρες, ανά λωρίδα, και όπου χρειαστεί θα γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας.
Σε ό,τι αφορά στον κόμβο του Ρίου, μέχρι στιγμής έχουν δοθεί στην κυκλοφορία μόνο δύο από τα συνολικά οκτώ ρεύματα (από γέφυρα και προς Αθήνα). Τα υπόλοιπα έξι αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του χρόνου.
Επιπλέον, σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει σύνδεση του κόμβου της Λυκοποριάς (βρίσκεται μετά το Ξυλόκαστρο) με το τοπικό οδικό δίκτυο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξυπηρέτηση των οδηγών που πρέπει να διανύσουν μεγαλύτερη διαδρομή για να βρουν έξοδο ώστε να φτάσουν στην περιοχή τους.
Κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου εκκρεμούν συνδέσεις που είναι εκτός ορίων του συγκεκριμένου έργου, όπως η προαναφερόμενη περίπτωση της Λυκοποριάς. Γι' αυτές δεν υπάρχει ακόμη ξεκάθαρη εικόνα τι θα γίνει.
Η βιασύνη να δοθούν τα έργα στην κυκλοφορία οδήγησε σε προχειρότητες, καθώς τμήματα παραμένουν ημιτελή, ενώ οι νέοι δρόμοι θα ξανακλείσουν λίγες ημέρες μετά τις «κορδέλες», καθώς εκκρεμεί η ασφαλτόστρωσή τους!
Κόμβοι και διασταυρώσεις που δεν είχαν ολοκληρωθεί κατά μήκος του οδικού άξονα Κορίνθου - Πατρών και Αντιρρίου - Ιωαννίνων προκάλεσαν απίστευτη ταλαιπωρία σε χιλιάδες εκδρομείς.
Απόδειξη της προχειρότητας και της βιασύνης είναι πως, σύμφωνα με «Τα Νέα», μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, οι δρόμοι θα κλείσουν σε πολλά σημεία προκειμένου να ολοκληρωθούν εργασίες, οι οποίες δεν προέκυψαν κατόπιν... εορτής. Ήταν σε γνώση του υπουργείου Υποδομών.
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους έχουν προχωρήσει. Τόσο στην Ολυμπία όσο και στην Ιόνια Οδό η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 95%. Έτσι, όπως λένε πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, θα μπορούσαν να περιμένουν να ολοκληρωθεί και το υπόλοιπο 5% και μετά να αρχίσουν να… κόβουν κορδέλες.
Ολυμπία Οδός
Απομένει να γίνει η τελική ασφαλτόστρωση σε τμήματα κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου από το ύψος του Ξυλοκάστρου έως το Ρίο. Αυτές οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί - με βάση το χρονοδιάγραμμα της κοινοπραξίας - έως τα τέλη Ιουνίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το κλείσιμο του αυτοκινητοδρόμου θα γίνεται όπως και κατά τη λεγόμενη βαριά συντήρηση. Θα κλείνει κυρίως τις βραδινές ώρες, ανά λωρίδα, και όπου χρειαστεί θα γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας.
Σε ό,τι αφορά στον κόμβο του Ρίου, μέχρι στιγμής έχουν δοθεί στην κυκλοφορία μόνο δύο από τα συνολικά οκτώ ρεύματα (από γέφυρα και προς Αθήνα). Τα υπόλοιπα έξι αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του χρόνου.
Επιπλέον, σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει σύνδεση του κόμβου της Λυκοποριάς (βρίσκεται μετά το Ξυλόκαστρο) με το τοπικό οδικό δίκτυο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξυπηρέτηση των οδηγών που πρέπει να διανύσουν μεγαλύτερη διαδρομή για να βρουν έξοδο ώστε να φτάσουν στην περιοχή τους.
Κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου εκκρεμούν συνδέσεις που είναι εκτός ορίων του συγκεκριμένου έργου, όπως η προαναφερόμενη περίπτωση της Λυκοποριάς. Γι' αυτές δεν υπάρχει ακόμη ξεκάθαρη εικόνα τι θα γίνει.