Και έτσι ξαφνικά όπως θα μπαίνει η Άνοιξη, όπως λέει η Άλκηστις Πρωτοψάλτη στο γνωστό τραγούδι "Άνοιξη", η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, θυγατρική της Σκλαβενίτης, θα πάρει επισήμως σάρκα και οστά.
Την Τετάρτη 1η Μαρτίου, λοιπόν, προγραμματίζεται να λειτουργήσει η θυγατρική της Σκλαβενίτης, η οποία θα αποκτήσει το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου Μαρινόπουλος.
Αυτό αναφέρεται σε επιστολή που απέστειλε, στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, η Σκλαβενίτης στους προμηθευτές της Μαρινόπουλος.
Στην ενημερωτική επιστολή, μέσω της οποίας και επισήμως πλέον η Σκλαβενίτης επιβεβαιώνει εμμέσως πλην σαφώς τη θετική έκβαση του deal διάσωσης του δικτύου της Μαρινόπουλος, αναφέρεται πως οι κεντρικοί αποθηκευτικοί χώροι στους οποίους θα πραγματοποιούνται παραδόσεις εμπορευμάτων βρίσκονται σε:
• Σπάτα (θέση "Γιαλού”) του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος
• Δρυμό του Δήμου Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης
• Άνω Λιόσια, ΕΛ.ΚΕ.ΔΙ. (θέση "Τζαβερδέλλα”,)
• Οινόφυτα Βοιωτίας, 57ο χλμ Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας.
• Ηράκλειο Κρήτης, 15 ΟΤ ΒΙΠΕ Ηρακλείου Κρήτης
Στο email επίσης επισυνάπτονται οι διευθύνσεις και οι αντίστοιχοι κωδικοί GLN των καταστημάτων, ενώ με νεότερο e-mail που θα αποσταλεί από τη Σκλαβενίτης, οι προμηθευτές θα λάβουν και τα κωδικολόγια. Για τις παραγγελίες των ειδών, τις ημερομηνίες και τα σημεία παράδοσης οι προμηθευτές θα ενημερωθούν εντός των επομένων ημερών από τη "Διεύθυνση Εφοδιασμού” της αλυσίδας.
Η συγκεκριμένη επιστολή, όμως έχει δημιουργήσει και κάποια σύγχυση στους προμηθευτές, κυρίως σε όσους παραδίδουν στην Κρήτη.
Και αυτό γιατί, σήμερα στη Μεγαλόνησο, ο επενδυτικός βραχίονας της Σκλαβενίτης είναι η αλυσίδα Χαλκιαδάκης στην οποία ελέγχει ποσοστό 60% και μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει σαφές αν τα 18 καταστήματα της Μαρινόπουλος, τα οποία περνάνε στο δίκτυο της θυγατρικής της Σκλαβενίτης, θα μετονομαστούν σε Χαλκιαδάκης ή θα φέρουν το brand Σκλαβενίτης.
Επίσης αδιευκρίνιστο παραμένει ποιο θα είναι το μοντέλο λειτουργίας σε επίπεδο κεντρικών αγορών και αποθηκών και αν τα δύο δίκτυα, δηλαδή τα καταστήματα της Μαρινόπουλος στην Κρήτη και το δίκτυο της Χαλκιαδάκη, θα γίνουν ένα. Και αν αυτό το δίκτυο, των 40 καταστημάτων της Χαλκιαδάκης και των 18 πρώην καταστημάτων της Μαρινόπουλος, θα "τρέξει" μέσω της Χαλκιαδάκης, ή αν τα δυο δίκτυα θα λειτουργήσουν, αυτόνομα σαν ανταγωνιστές παρ´ ότι έχουν τον ίδιο βασικό μέτοχο;