Στην εκπομπή Αλήθειες με την Ζήνα μίλησε η κοπέλα που ολοκλήρωσε ερωτικά με 32χρονο αστυνομικό σε μπαρ αφού αυτός προσποιήθηκε τον πελάτη.
Έτσι, ήρθε σε επαφή μαζί της και αφού της παρέδωσε προσημειωμένα..
από την αστυνομία χρήματα, την συνέλαβε.
Τι είπε η ίδια
«Τα τελευταία 5 χρόνια δουλεύω στην Κρήτη στο συγκεκριμένο μαγαζί μαζί με άλλες κοπέλες και σερβίρουμε τους θαμώνες. Η δουλειά μας είναι να σερβίρουμε και αν κάποιοι γνωστοί μας κεράσουν ποτό, καθόμαστε και τους κάνουμε παρέα. Έχουμε ένα 30% μπόνους από τα ποτά που παραγγέλνουν. Μόνο παρέα όμως τους κάναμε.
Το συγκεκριμένο βράδυ ήρθε στο μαγαζί ο αστυνομικός και πήγα να τον σερβίρω. Μου ζήτησε να του κάνω παρέα. Τον ρώτησα αν μπορώ να πάρω κάποιο ποτό και μου είπε ναι. Μετά με ρώτησε αν μπορούμε να βρεθούμε πιο κοντά και του είπα αυτό δεν γίνεται γιατί το μαγαζί το έχει σαν αρχή να μην γίνεται αυτό.
Μου άρεσε σαν άντρας και του ζήτησα και άλλο ποτό να πιώ. Σύνολο ήπια 4 ποτά. Μετά χωρίς να το γνωρίζει ο ιδιοκτήτης, βρεθήκαμε ερωτικά σε μία γωνία του μαγαζιού.
Αρχικά μου ζήτησε να κάνω χορό και του είπα ότι αυτό μπορώ να το κάνω πιο μετά. Επίσης, πρώτα πλήρωσε για τα ποτά και μετά συνευρεθήκαμε» λέει και προσθέτει «Είμαι μητέρα δυο ανήλικων παιδιών 8 και 10 ετών και τα πράγματα είναι δύσκολα. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος μετά από περιστατικό με απέλυσε. Θα ήθελα να ρωτήσω τον αστυνομικό για ποιο λόγο έπρεπε να συνευρεθούμε προκειμένου να διαπιστώσει αν εκδιδόμαστε στο μαγαζί».
Ο αστυνομικός υποστηρίζει πως κάθε φορά που ήταν να προβεί σε κάποια ερωτική πράξη με την κοπέλα εκείνη του έλεγε να πληρώσει στο τέλος.
Συγκεκριμένα, έχει υποστηρίξει τα εξής:
«Βραδινές ώρες με ομάδα αστυνομικών της υπηρεσίας μου μεταβήκαμε στο εν λόγω κατάστημα, όπου εγώ εισήλθα ως πελάτης και κάθισα σε τραπέζι όπου και παρήγγειλα ποτό. Διαπίστωσα ότι στο κατάστημα εργάζονταν τέσσερις γυναίκες, οι οποίες φορούσαν προκλητικά ενδύματα και πήγαιναν στα τραπέζια όπου κάθονταν οι πελάτες, προσφέροντάς τους παρέα (κονσομανσιόν), αντί προσφοράς-κεράσματος ποτού. Μετά από λίγο ήρθε στο μέρος μου μία γυναίκα που εργαζόταν στο κατάστημα, τα στοιχεία της οποίας διαπίστωσα αργότερα. Τη ρώτησα εάν στο κατάστημα γίνονταν ατομικοί χοροί. Αυτή τότε μου απάντησε θετικά και μου έδειξε ειδικό χώρο στο πίσω μέρος του καταστήματος, όπου υπήρχε πάρα πολύ χαμηλός φωτισμός, καναπέδες και γλάστρες με μεγάλου ύψους καλλωπιστικά φυτά, οι οποίες απέκρυπταν την ορατότητα του χώρου αυτού από τον υπόλοιπο.
Την κέρασα ένα ποτό και αυτή πήγε και ενημέρωσε έναν άνδρα που βρισκόταν πίσω από το μπαρ, ο οποίος της παρέδωσε μία μάρκα. Η παραπάνω γυναίκα μού πρότεινε να πάμε πιο μέσα στο χώρο του καταστήματος λέγοντάς μου ότι με ένα ακόμη ποτό που θα την κερνούσα θα μου έκανε πεολειχία. Εγώ δέχθηκα και τη ρώτησα εάν έπρεπε να προκαταβάλω το χρηματικό ποσό και αυτή μου απάντησε αρνητικά, λέγοντάς μου στο τέλος, ενημερώνοντας τον υπεύθυνο, ο οποίος της παρέδωσε μία μάρκα. Κατά τη διάρκεια της πράξης τής είπα εάν γίνεται και κάτι περισσότερο. Αυτή μου είπε ότι εάν κερνούσα άλλα δύο ποτά θα ερχόμασταν σε ερωτική επαφή.
Συμφώνησα και την ξαναρώτησα εάν έπρεπε να προκαταβάλω το χρηματικό ποσό και αυτή μου απάντησε ξανά αρνητικά, λέγοντάς μου ότι στο τέλος θα γίνει η πληρωμή. Ενημέρωσε τον υπεύθυνο, ο οποίος της παρέδωσε δύο μάρκες. Στο τέλος των πράξεών της έδωσα το χρηματικό ποσό των 70 ευρώ, το οποίο είχε προσημειωθεί από την υπηρεσία μου. Ακολούθως ενημέρωσα τους λοιπούς συναδέλφους μου, που βρίσκονταν πλησίον του καταστήματος και προέβησαν σε έλεγχο του μαγαζιού».
Πηγή: Star.gr
 
Top