Τι ζητάει ένας στρατιώτης για να περνάει όμορφα και όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα την θητεία του; Η απάντηση είναι πολλά... ωστόσο όμως είναι κάτι το οποίο δεν μπορείς να το στερήσεις από κανέναν και αυτό είναι το να κάνεις όνειρα... Όνειρα απλά που δεν κοστίζουν, όπως το πότε θα έχεις την επόμενη έξοδο, πότε θα πάρεις την επόμενη άδεια και πότε θα περάσεις ωραίες στιγμές χαλάρωσης με τα αγαπημένα σου πρόσωπα και τους φίλους σου.Έτσι και εγώ ανυπομονώ για το πότε θα πάρω την επόμενη άδεια μου, να πάω στην οικογένεια μου και την κοπέλα μου, να βγούμε με τους φίλους και να περάσουμε όμορφα.

Τις προάλλες σε μία ολιγόωρη έξοδο που είχα από το στρατόπεδο, μου στέλνει η κοπέλα μου στο Facebook (επιβάλλεται εδώ που τα λέμε μία μικρή επαφή με τα Social Media), να δω το ακόλουθο βιντεάκι https://www.facebook.com/FixHellasBeer/videos/1759601134066915/. Ανοίγοντας το, βλέπω ότι είναι ένα διαφημιστικό σποτάκι της μπύρας FIX Hellas, το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ, αφού το είδα με άφησε με ένα χαμόγελο, λέγοντας από μέσα μου «ναι ρε φίλε...θα έρθει και η σειρά μου».

Το σποτάκι εν συντομία δείχνει έναν στρατιώτη ο οποίος απολύεται από τον στρατό και σφίγγει στην αγκαλιά του την πανέμορφη κοπέλα του, δείχνει όμορφες στιγμές και τραπεζώματα με όλη την οικογένεια μαζεμένη αλλά και εικόνες από κάποιο όμορφο νησί του Αιγαίου με γιορτές και πανηγύρια. Με λίγα λόγια θα μπορούσε να πει κανείς ότι μέσα σε αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα αποτυπώνονται οι περισσότερες ελληνικές οικογένειες και οι στιγμές τους, με έναν ωραίο τρόπο. Εικόνες που ανυπομονούμε να ζήσουμε και εμείς σύντομα και να κάνουμε τα απλά όνειρα μας πραγματικότητα, γιατί το νόημα της ομορφιάς και της χαράς βρίσκεται πάντα στα απλά πράγματα.

Και επειδή σε λίγη ώρα επιστρέφω στο στρατόπεδο γιατί ξεκινάει το νούμερο μου για περίπολο και πρέπει να βάλω έναν επίλογο στην ιστορία μου, εύχομαι σε όλους τους στρατιώτες καλή θητεία, με χαρούμενες στιγμές σε όποια μονάδα και αν είστε! Και μην ξεχνάτε, σύντομα έρχεται το Πάσχα και το καλοκαιράκι για να απολαύσουμε χαρούμενες στιγμές! Στην υγειά μας!
 
Top