Ένας από τους πιο ενοχλητικούς τύπους διαφημίσεων στο YouTube είναι χωρίς αμφιβολία αυτές που όχι μόνο διαρκούν 30 δευτερόλεπτα, αλλά δεν είναι δυνατόν ούτε να παρακαμφθούν με κάποιο άμεσο και εύκολο τρόπο.

Η Google, έχοντας καταλάβει προφανώς ότι με αυτή της την πρακτική οδηγεί τους χρήστες στην εγκατάσταση εφαρμογών ad-blocking, γεγονός που μακροπρόθεσμα περιορίζει τα συνολικά της διαφημιστικά έσοδα, αποφάσισε να καταργήσει οριστικά αυτές τις μεγάλης διάρκειας διαφημίσεις από την πλατφόρμα.
πηγη http://gr.pcmag.com/
 
Top