Στην τελική ευθεία μπαίνει η επέκταση του τραμ προς το Κερατσίνι και εν συνεχεία μέχρι το Πέραμα, επιλύοντας το πρόβλημα δεκάδων περιοχών των προαστίων του Πειραιά
Πρόκειται για την κατασκευή διπλής γραμμής (καθώς και 16 στάσεων) που θα ενώνει το λιμάνι του Πειραιά με το Κερατσίνι και το Πέραμα.
Ειδικότερα στις 7 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός για τις μελέτες του έργου και η διάρκεια τους  έχει οριστεί σε 10 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. τοπογραφικές μελέτες της νέας επέκτασης του Τραμ προς Κερατσίνι και Πέραμα.
Σύμφωνα με τις τοπογραφικές μελέτες, οι στάσεις που προβλέπονται να γίνουν είναι: 
1.Λιμάνι 
2.Άγιος Διονύσιος, 
3.Άγιος Δημήτριος, 
4.Παναγιωτάκου, 
5.Ταμπούρια, 
6. Άγιος Γεώργιος, 
7.Δημοκρατίας,
 8.Νέο Ικόνιο,
 9.Άγιος Νικόλαος (προς Πέραμα), 
10.Πλατεία Ηρώων (προς Πέραμα), 
11.Πλατεία (προς Πέραμα), 
12.Λιμάνι Περάματος (τερματικός), 
13. Δημαρχείο (προς Πειραιά), 
14.Κέκροπος (προς Πειραιά), 
15.Ορφέως (προς Πειραιάς), 
16.Λανίτου (προς Πειραιά).
Η υπογειοποίηση προβλέπεται να γίνει σε μεγάλο τμήμα στην περιοχή του Κερατσινίου, αφήνοντας ελεύθερο χώρο για αναπλάσεις. Επίσης προβλέπεται κατασκευή νέου αμαξοστασίου στην περιοχή του Ικονίου. Το συνολικό μήκος της χάραξης ανέρχεται 8,9 χλμ διπλής γραμμής.
Το κόστος αρχικά έχει εκτιμηθεί σε 180 εκ. ευρώ, ωστόσο ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που υπάρχουν είναι ότι δεν υπάρχουν εξασφαλισμένα χρήματα για την χρηματοδότηση του έργου. 
Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της επέκτασης της γραμμής, ο διαγωνισμός αναμένεται να βγει στον αέρα τον Απρίλιο του 2019 ενώ οι εργασίες κατασκευή το 2020 με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης και παράδοσης του νέου έργου στα τέλη του 2023. 
 
Top