Σημερα για πολλοστή φορα μου εκαναν παρατηρηση γιατι εβγαζα τον σκυλο μου βολτα (σσ παντα εχω τα ειδικα σακκουλακια υγιεινης - αλλα δεν δειχνει να παιζει καποιο ρόλο , προφανως τους ενοχλει το ζωο οπως και να'χει - μιλαμε για κανισοειδες 8 κιλων ) , και απο οσο ξερω γενικα ''βαλλονται'' και σε αλλους φιλοζωους που ειχαν την ατυχια να πανε το σκυλακι τους βολτα στην πλατεια....
Η ερωτηση μου ειναι η εξης....Αφου τους ενοχλουν τα ζωα , τουλαχιστον γιατι δεν τα βαζουν με τα πραγματικα υπαιτια ζωα που μολυνουν την πλατεια?? Μιλαω για τα ΔΙΠΟΔΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ !!!
Γενικα δηλαδη εντοπιζω τετοιου ειδους απο λανθασμενες στοχοποιησεις κατα συνοδευομενων αλλα και αδεσποτων ζωων στην ''Ευγενεια'' (το σωστο ισως θα ηταν ΑΓΕΝΕΙΑ τεσπα...)
Δηλαδη εχουν λυσσαξει να εξοντωσουν τις αδεσποτες γατες , οντως οι αριθμοι τους εχουν μειωθει αισθητα και ως φυσικο επακολουθο εχουν αρχισει να ΞΑΝΑεμφανιζονται κατι τεραστια ποντικια (το ''ξανα'' το τονιιζω γιατι το προβλημα υπηρχε στο παρελθον αλλα με την αυξηση των γατιών ειχαν εξαφανιστει , τουλαχιστον εγω ειχα να δω ποντικο πανω απο 5 χρονια στην πλατεια.
Το τελευταιο συμβαινει προφανως γιατι τα ΔΙΠΟΔΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ τα πανε καλυτερα με τους ΑΡΟΥΡΑΙΟΥΣ παρα με τις γατες.....δεν βρισκω αλλη εξηγηση προσωπικα....
Τωρα βαζω δυο φωτο απο την πλατεια Αγενειας που σχετιζονται με την μολυνση τωρα αν καποιος εχει καποια ιδεα ποιο ζωο μπορει να την προκαλεσε τα σκυλια , τα γατια η τα διποδα γουρουνια ας με διαφωτισει....
Θα επανελθω με φωτο απο αρουραιους , δυστυχως δεν ειναι ευκολο , δεν καθονται να τους φωτογραφισω , επιφυλασσομαι για το μελλον.
ευχαριστω

Zefos Papaioannou
 
Top