Βρίσκομαι σε άσχημη ψυχολογική και οικονομική κατάσταση...


Η πολιτεία εξακολουθεί να είναι αμέριμνη στο πρόβλημα μου.

Εξάντλησα όλα τα περιθώρια.πρόνοια-μητρόπολη-δήμο-οαεδ-αστυνομία-εισαγγελέα.έψαξα και στον ιδιωτικό τομέα για δουλεία σε Άρτα και Γιάννενα και άλλου.
Πουθενά τίποτα.
Τηρώ τις συμβουλές που μου έδωσε ο εισαγγελέας στην Άρτα.

Να μην αυτοκτονήσω και να μην κλέψω.
Το θέμα όμως είναι πως θα ζήσω.
Ντρέπομαι ειλικρινά που καταφεύγω σ αυτόν τον τρόπο να ζητάω βοήθεια. Εχω αξιοπρέπεια άλλα τι να κάνω.

Αν γνωρίζει κάποιος φίλος/η κάποιο μαγαζί εστίασης σε Άρτα-Γιάννενα η έχει κάποιο φίλο με μαγαζί και μπορεί να με πάρει για δουλεία θα τον ευχαριστούσα.

Οποίος μπορεί να με βοηθήσει οικονομικά από το υστέρημα του ας το κάνει. Το ξέρω ότι είναι δύσκολο για όλους και δεν είμαι ο μονός που έχω πρόβλημα.

Κλείστηκα στο σπίτι μου στο χωρίο.
Δεν έχω ούτε ένα ευρώ να κινηθώ να ψάξω για δουλεία. Είμαι μες την ερημία. Η ψυχολογία μου είναι χάλια. Αυτό είναι το χειρότερο.μου είπαν να μου στείλουν ψυχολογο να μου μιλήσει.

Δεν Θέλω ψυχολογώ, δουλεία Θέλω τους είπα.

Μπορείτε να το κοινοποιήσετε παντού σας παρακαλώ αν Θέλετε. Οποίος μπορεί να με βοηθήσει οικονομικά

ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ-794/603766-62

- ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: 6984420800

-ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ.
-ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΡΕΠΕΤΟΣ-

ΑΡΙΘΜΟΣ IBAN-GR6901107940000079460376662
 
Top