Η δημοφιλέστερη social media πλατφόρμα παραφούσκωνε τον χρόνο που υπολογίζεται ότι αφιερώνουν οι χρήστες στην παρακολούθηση βίντεο-περιεχομένου.
Όπως αναφέρει η Wall Street Journal, η παραδοχή από πλευράς του Facebook ότι επί δύο χρόνια υπολόγιζε λάθος τον χρόνο που καταναλώνουν οι χρήστες του βλέποντας βίντεο, έχει αναστατώσει τη διαφημιστική αγορά παγκοσμίως. Και προφανώς αυτό συμβαίνει, αφού η δαπάνη σε on line διαφημιστικό περιεχόμενο ανέρχεται πλέον σε εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Το λάθος ή κατά άλλους ο τεχνηέντως διογκωμένος χρόνος που εμφανιζόταν να αφιερώνει κατά μέσο όρο ένας χρήστης του Facebook στην παρακολούθηση βίντεο, προέκυψε από το φιλτράρισμα των μετρήσιμου υλικού. Υπολογίζοντας μόνο εκείνα τα βίντεο με προβολή μεγαλύτερη των τριών δευτερολέπτων, το Facebook είχε υπερεκτιμήσει τον μέσο χρόνο προβολής των διαφημιστικών βίντεο, αφού έτσι έβγαζε εκτός όλους εκείνους τους χρήστες που πατάνε αμέσως το εικονίδιο απόρριψης, αντιλαμβανόμενοι ότι πρόκειται για κάτι που δεν τους ενδιαφέρει ή δεν θέλουν να δουν τη συγκεκριμένη στιγμή.
Η αποκάλυψη προέκυψε μέσω ανάρτησης στο κέντρο βοήθειας των διαφημιζόμενων, όπου εξηγούνται οι λόγοι αλλαγής στον τρόπο μέτρησης. Σύμφωνα με την WSJ, στελέχη διαφημιστικών εταιρειών που ενημερώθηκαν απευθείας από το Facebook για την αλλαγή άρχισαν να ψάχνουν σε βάθος το όλο θέμα, ζητώντας λεπτομερέστερο απολογισμό. Σε αναφορά μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας, σχετικά με την πρακτική που ακολουθούσε μέχρι πρότινος το Facebook, τονίζεται ότι έτσι είχε καταφέρει να παραφουσκώσει τον μέσο χρόνος θέασης βίντεο από 60 έως 80%.
Το Facebook προσπάθησε να απολογηθεί για την πρακτική μέτρησης που εφάρμοζε, αλλά όπως φαίνεται η ζημιά είναι ήδη πολύ μεγάλη και επηρεάζει τόσο τους διαφημιστές και του διαφημιζόμενους, όσο και τις ανταγωνιστικές πλατφόρμες – όπως το YouTube της Google – ή ακόμα και τους παραδοσιακούς παρόχους τηλεοπτικούς περιεχομένου, που έχουν δει τα τελευταία χρόνια τα διαφημιστικά τους έσοδα να κατακρημνίζονται.
«Πρόσφατα ανακαλύψαμε ένα σφάλμα στον τρόπο υπολογισμού μίας εκ των παραμέτρων μέτρησης του χρόνου παρακολούθησης βίντεο. Αυτό το σφάλμα έχει διορθωθεί και δεν επηρέασε την τιμολόγηση… Έχουμε ειδοποιήσει τους συνεργάτες μας, μετονομάζοντας παράλληλα τον δείκτη μέτρησης ώστε να καταστεί σαφέστερο τι μετράμε. Αυτή η μέτρηση είναι ένας από τους δείκτες που χρησιμοποιούν οι συνεργάτες μας για να αξιολογήσουν την απόδοση των βίντεο», αναφέρεται σε ανακοίνωση του Facebook.
via:rizopoulospost.com
Άρθρο του Παναγιώτη Μαρκίδη για το news247.gr
Όπως αναφέρει η Wall Street Journal, η παραδοχή από πλευράς του Facebook ότι επί δύο χρόνια υπολόγιζε λάθος τον χρόνο που καταναλώνουν οι χρήστες του βλέποντας βίντεο, έχει αναστατώσει τη διαφημιστική αγορά παγκοσμίως. Και προφανώς αυτό συμβαίνει, αφού η δαπάνη σε on line διαφημιστικό περιεχόμενο ανέρχεται πλέον σε εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Το λάθος ή κατά άλλους ο τεχνηέντως διογκωμένος χρόνος που εμφανιζόταν να αφιερώνει κατά μέσο όρο ένας χρήστης του Facebook στην παρακολούθηση βίντεο, προέκυψε από το φιλτράρισμα των μετρήσιμου υλικού. Υπολογίζοντας μόνο εκείνα τα βίντεο με προβολή μεγαλύτερη των τριών δευτερολέπτων, το Facebook είχε υπερεκτιμήσει τον μέσο χρόνο προβολής των διαφημιστικών βίντεο, αφού έτσι έβγαζε εκτός όλους εκείνους τους χρήστες που πατάνε αμέσως το εικονίδιο απόρριψης, αντιλαμβανόμενοι ότι πρόκειται για κάτι που δεν τους ενδιαφέρει ή δεν θέλουν να δουν τη συγκεκριμένη στιγμή.
Η αποκάλυψη προέκυψε μέσω ανάρτησης στο κέντρο βοήθειας των διαφημιζόμενων, όπου εξηγούνται οι λόγοι αλλαγής στον τρόπο μέτρησης. Σύμφωνα με την WSJ, στελέχη διαφημιστικών εταιρειών που ενημερώθηκαν απευθείας από το Facebook για την αλλαγή άρχισαν να ψάχνουν σε βάθος το όλο θέμα, ζητώντας λεπτομερέστερο απολογισμό. Σε αναφορά μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας, σχετικά με την πρακτική που ακολουθούσε μέχρι πρότινος το Facebook, τονίζεται ότι έτσι είχε καταφέρει να παραφουσκώσει τον μέσο χρόνος θέασης βίντεο από 60 έως 80%.
Το Facebook προσπάθησε να απολογηθεί για την πρακτική μέτρησης που εφάρμοζε, αλλά όπως φαίνεται η ζημιά είναι ήδη πολύ μεγάλη και επηρεάζει τόσο τους διαφημιστές και του διαφημιζόμενους, όσο και τις ανταγωνιστικές πλατφόρμες – όπως το YouTube της Google – ή ακόμα και τους παραδοσιακούς παρόχους τηλεοπτικούς περιεχομένου, που έχουν δει τα τελευταία χρόνια τα διαφημιστικά τους έσοδα να κατακρημνίζονται.
«Πρόσφατα ανακαλύψαμε ένα σφάλμα στον τρόπο υπολογισμού μίας εκ των παραμέτρων μέτρησης του χρόνου παρακολούθησης βίντεο. Αυτό το σφάλμα έχει διορθωθεί και δεν επηρέασε την τιμολόγηση… Έχουμε ειδοποιήσει τους συνεργάτες μας, μετονομάζοντας παράλληλα τον δείκτη μέτρησης ώστε να καταστεί σαφέστερο τι μετράμε. Αυτή η μέτρηση είναι ένας από τους δείκτες που χρησιμοποιούν οι συνεργάτες μας για να αξιολογήσουν την απόδοση των βίντεο», αναφέρεται σε ανακοίνωση του Facebook.
via:rizopoulospost.com
Άρθρο του Παναγιώτη Μαρκίδη για το news247.gr