
«Έχουμε καταγράψει μία φυσική οικονομική δύναμη η οποία κάνει τους πιο ριψοκίνδυνους οδηγούς να οδηγούν λιγότερο, χωρίς να αποθαρρύνει τους ασφαλέστερους οδηγούς», λένε ο Clifford Winston του Brookings Institution και ο Vikram Maheshri οικονομολόγος του University of Houston, που πραγματοποίησαν την έρευνα.
Προηγούμενες έρευνες έδειχναν ότι οι Αμερικανοί γενικά οδηγούν λιγότερο όταν η οικονομία βρίσκεται σε ύφεση, κάτι που οδηγεί φυσικά σε μείωση των θανάτων από τροχαία. Το νέο στοιχείο που προκύπτει από τη μελέτη των Winston και Maheshri είναι ότι αυτοί που κυρίως μένουν μακριά από το τιμόνι σε περιόδους ύφεσης είναι οι πιο κακοί οδηγοί.
Εκείνοι που βγαίνουν λιγότερο στους δρόμους όταν η ανεργία αυξάνεται είναι άνθρωποι που έχουν εμπλακεί ήδη σε ατυχήματα, που οδηγούν πιο παλιά αυτοκίνητα, που έχουν ξεπεράσει το 60ο έτος της ηλικίας τους και ζουν μόνοι τους ή με ένα ακόμα πρόσωπο (αυτοί τείνουν να εμφανίζουν μεγαλύτερη συχνότητα ατυχημάτων από τους οικογενειάρχες).
Μία θεωρία είναι ότι οι άνθρωποι χαμηλότερης εισοδηματικής στάθμης έχουν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν τη δουλειά τους σε μια ύφεση, και έτσι δεν χρειάζεται να βγαίνουν καθημερινά στο δρόμο, για να πάνε στην εργασία τους. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν συνήθως πιο παλιά αυτοκίνητα και μένουν μόνοι τους.
Dealnews
Από την Έντυπη Έκδοση