Mε περισσότερους από 128.000 followers στο Instagram, δικαιούται να λέει πως είναι η πιο δημοφιλής πιλότος στον κόσμο.

Για την όμορφη Σουηδέζα Μαρία Πέτερσον ο λόγος, που εδώ και δύο χρόνια πιλοτάρει επιβατικά αεροσκάφη και δεν σταματά να... βομβαρδίζει με φωτογραφίες τον λογαριασμό της. Μάλιστα, οι φωτογραφίες της την απεικονίζουν... παντού! Μέσα στο πιλοτήριο, την ώρα που ετοιμάζεται για απογείωση ή προσγείωση, σε τουρμπίνα αεροσκάφους, ακόμα και σε... παραλίες με καυτό μπικίνι την ώρα που κάνει γιόγκα.







Η 32χρονη Μαρία, που εργάζεται για την αεροπορική εταιρεία φθηνού κόστους Ryanair, γεννήθηκε στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, αλλά τώρα μένει στο Παλέρμο της Σικελίας. Οπως έχει πει η ίδια, αποφάσισε να βγάζει selfies για να μπορούν οι φίλοι της και η οικογένειά της να τη βλέπουν στην καθημερινή της ζωή αφότου έγινε πιλότος, σε ηλικία 25 ετών.



«Λάτρεψα το feedback που έπαιρνα όταν ανέβαζα τις φωτογραφίες, αλλά και όλες αυτές τις ερωτήσεις που μου έκαναν για το πώς μπορεί κάποιος να γίνει πιλότος», λέει η Μαρία.







Οσο για το μυστικό της επιτυχίας της σε ένα, ομολογουμένως, ανδροκρατούμενο επάγγελμα, λέει: «Η ιστορία μου είναι η ιστορία μιας δυναμικής γυναίκας σε ένα περιβάλλον γεμάτο άντρες, αποδεικνύοντας ότι είμαστε (σ.σ.: οι γυναίκες) το ίδιο καλές με αυτούς. Πιστεύοντας στους εαυτούς μας και τηρώντας μια θετική συμπεριφορά απέναντι στη ζωή».

Μιλώντας για τη δουλειά της, η γαλανομάτα πιλότος είπε στην Daily Mail: «Είναι σαν να δουλεύω 9 με 5 κάθε μέρα. Δουλεύουμε πέντε μέρες στη σειρά και μετά καθόμαστε για τέσσερις σερί μέρες, κάτι που είναι φανταστικό, γιατί έτσι έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο να ξεκουραστώ αλλά και να δω την οικογένειά μου και τους φίλους μου».







Και παρότι ταξιδεύει ανά τον κόσμο για δουλειά, της αρέσει να εξερευνεί νέους προορισμούς στον ελεύθερο χρόνο της. «Προσπαθώ να ταξιδεύω όσο περισσότερο μπορώ όταν έχω ρεπό και φέτος το καλοκαίρι πήγα σε Βερολίνο, Λονδίνο και Στοκχόλμη. Στις διακοπές μου, πάντως, μου αρέσει να ταξιδεύεω σε μέρη με παραδεισένιες παραλίες». Οσο για τον αγαπημένο της προορισμό; «Η Κολομβία. Εχουν υπέροχες παραλίες και την ίδια στιγμή ζουν μια περιπετειώδη ζωή στα βροχερά δάση», λέει.

Η δημοφιλία της στο Instagram την οδήγησε να δημιουργήσει το δικό της blog (PilotMaria.com), μέσω του οποίου δίνει στον κόσμο μια ευρύτερη εικόνα της αεροπορικής βιομηχανίας. «Μπορείτε να βρείτε τα πάντα εκεί. Για πιλότους, πλήρωμα εδάφους, προσομοιωτές πτήσεων -η λίστα είναι μεγάλη», λέει η ίδια.





Η Μαρία, που δηλώνει μόνη στην προσωπική της ζωή, έγινε πιλότος επιβατικών αεροπλάνων σε ηλικία 30 ετών -πριν απο δύο χρόνια δηλαδή- και συνήθως πιλοτάρει ένα Boeing 737, που μπορεί να μεταφέρει σχεδόν 200 επιβάτες. «Οταν πετάω σε αεροδρόμια όπως αυτό της Ρώμης, όπου βλέπω μεγάλα αεροπλάνα, όπως Boeing 777 ή Airbus 380, δεν αισθάνομαι τόσο μεγάλη», παραδέχεται.





«Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα γίνω πιλότος, αλλά όσο περισσότερο το σκεφτόμουν τόσο περισσότερο ήθελα να τα καταφέρω. Οταν έγινα 24 ετών, ήταν η τέλεια στιγμή για μένα. Δούλεψα σκληρά για να καλύψω το κόστος εκπαίδευσης και μελέτησα ακόμα πιο σκληρά. Η σκληρή δουλειά μου ανταμείφθηκε και το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα», λέει η Μαρία.



Και καταλήγει: «Η πιο δύσκολη πρόκληση για μένα ήταν να πάρω την πρώτη μου δουλειά ως πιλότος. Ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός και πολλοί άνεργοι πιλότοι πάλευαν για την ίδια δουλειά. Μου πήρε χρόνια να τα καταφέρω. Και πλέον νιώθω πολύ τυχερή που βρίσκομαι εδώ που είμαι σήμερα, πετώντας με ένα Boeing 737 σε ολόκληρη την Ευρώπη».

Η Μαρία σβήνει τους προορισμούς στους οποίους πετάει. Οπως μπορείτε να δείτε δεξιά στον χάρτη, έχει έρθει και στη χώρα μας, και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη



Πηγή:  iefimerida.gr 
 
Top