Καταγγελία ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ για Jumbo: "Πουλάνε ελαττωματικά προϊόντα και μας κάνουν καψόνι για να τα αλλάξουν" !


 Αναγνώστης  καταγγέλει την απαράδεκτη -όπως υποστηρίζει- αντιμετώπιση από υπεύθυνους του καταστήματος της αλυσίδας JUMBO  στην οδό ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΙΣΙΟΥ 5, στον ΠΕΙΡΑΙΑ όπου επέδειξαν ανήκουστη αδιαλλαξία και άρνηση σε μια αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος για το οποίο φέρει ευθύνη η εταιρεία και όχι φυσικά ο καταναλωτής.

Όλα ξεκίνησαν όταν αποφάσισα να αγοράσω μια μικρή φουσκωτή πισινούλα των τριάντα ευρώ από το Jumbo για τα παιδιά μου. Είδα το χαμόγελο στα χείλη τους και τη λάμψη στα ματάκια τους που ούτε καν το σκέφτηκα δεύτερη φορά. Δυστυχώς η πισίνα, αφού μου έφυγε η ψυχή για να τη φουσκώσω  και δύο κυβικά νερό για να τη γεμίσω, ξεφούσκωσε γεμίζοντας νερά την αυλή του εξοχικού μας. Η θλίψη γέμισε τα πρόσωπα των κοριτσιών μου. Έτσι αποφάσισα να την πάω για αλλαγή στο κατάστημα. Άμ δε!
Πράξη πρώτη. 
Εγώ :《Καλημέρα σας. Θα ήθελα να αλλάξω μια χαλασμένη πισίνα. 》
Υπεύθυνη αλλαγών : 《 Σήμερα δεν γίνονται αλλαγές σε ελαττωματικά προϊόντα. Ελάτε αύριο .》
Εγώ : 《 Ξέρετε , έχω κάνει τριακόσια χλμ για να την φέρω .... Μήπως θα μπορούσατε να την κρατήσετε τουλάχιστον να μην την ξανακουβαλώ;》
Υπεύθυνη αλλαγών :《 Όχι όχι αδύνατο, το ορίζει η ταμπέλα πάνω από το κεφάλι μου !!!!!!!》
ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ 
Εγώ : 《 Καλησπέρα σας. Ήρθα ξανά ... για την πισίνα που λέγαμε ...》
Υπεύθυνη αλλαγών :《 Ένα λεπτό να φωνάξω τον -;;; Υπεύθυνο Προβληματικών .....》
Υπεύθυνος Προβληματικών!!!! :《Τι έχουμε εδώ; Α!!! Που είναι η τρύπα;;;;》
Εγώ :《 Που να ξέρω κυριε;》
Υπεύθυνος Προβληματικών !!!!:《Πρέπει να τη φουσκώσω να βρω την τρύπα γιατί πολλοί πελάτες νομίζουν ότι ξεφουσκώνει ??? (Μήπως με είπε βλάκα;) αλλά τελικά είναι εντάξει ... Οπότε ελάτε σε τρεις ημέρες το Σαββάτο και θα δούμε. 》
Εγω:《Του εξηγώ εν τάχει φούσκωμα - ψυχή - γέμισμα - άδειασμα - νερά παντού -  στεναχώρια παιδιών - την Παρασκευή πρέπει να τους την πάω - 300 χλμ - θα χάσω το τριήμερο - να χαρούν λίγο τα χειλάκια τους. Σας παρακαλώ, δέκα πέντε μέρες χωρίς το δώρο τους; Κάντε κάτι. 》
Υπεύθυνος Προβληματικών-Καρδινάλιος  :《 Έτσι ορίζει το κατάστημα  -η ταμπέλα που λέγαμε πάνω από το κεφάλι του-... πάρτε και αυτό το έτοιμο χαρτάκι με το τηλέφωνο για παράπονα του Jumbo.》
Εγώ :《 Μα τα παιδιά ... ξέρετε....》δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω ....
Δυστυχώς είχε ήδη φύγει. 
Εεεεεεεεεε λοιπόν ξέρετε κάτι;;;; Πάρτε την πισίνα σας. Σας την χαρίζω. Θα πάω να πάρω άλλη από αλλού όπου οι πισίνες δεν ξεφουσκώνουν και οι υπάλληλοι είναι άνθρωποι. Και αν δεν βρω, θα κάνω τον κλόουν στα παιδιά μου για γελάσουν. Γιατί εγώ το κεφάλι μου δεν το σκύβω. Και για την χαρά των παιδιών μου θα κάνω τα πάντα.  Ούτε θα σας ακούω να μου μιλάτε με τόνο Υπεύθυνου - Ανεύθυνου . Το κατάστημα σας φημίζεται ότι κάνει τα παιδιά να γελάνε. 
Τα δικά μου θα τα κάνει να κλάψουν. 
Δε σας το επιτρέπω !!! 
Ντροπή σας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Top