Η πρώην σύζυγός του, του έκανε μήνυση για αρπαγή ανηλίκου 

Ξέσπασε ο Γιώργος Μουκίδης..
κατά της πρώην συζύγου του, η οποία του έκανε μήνυση για αρπαγή ανηλίκου επειδή ,όπως ισχυρίζεται ο συνθέτης και στιχουργός, καθυστέρησε να επιστρέψει τα παιδιά τους στο σπίτι της. Ο Γιώργος Μουκίδης, έξαλλος με τη μήνυση που κατατέθηκε εναντίον του επιτίθεται φραστικά, στη σελίδα του στο Facebook, κατά της πρώην συζύγου του και των γονιών της.  

Διαβάστε παρακάτω τι έγραψε ο συνθέτης και στιχουργός στον λογαριασμό του στο Facebook:

«Το ΤΑ@@@-ΜΑΝΑ-Π@@@@@ που ακούει στο όνομα... μου έκανε μήνυση για αρπαγή ανηλίκου επειδή καθυστέρησα 2 ώρες να επιστρέψω τα παιδιά στο κ@λ@σπιτό της.....Σημειωτέον ότι τα παιδιά κλαίγανε με λυγμούς και δεν θέλανε να επιστρέψουνε με τίποτα.....
Γιατί άραγε.....??? Aπο μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια.....
ΥΓ.Τα συγχαρητήριά μου στους γονείς της π@@@@@@ς ... και ... που της κούναγε την κούνια...ΑΝΤΕ ΤΣΟΚΑΡΑ ΤΟΥ ΛΑΥΡΙΟΥ.......
».

Και πρόσθεσε: «Και σταματήστε να μου λέτε μερικοί για την "εικόνα" μου κι άλλες τέτοιες παπ@@ιές....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΚΟΝΕΣ....ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.....
Αυτός που βρίζει κι αυτός που γράφει τραγούδια είναι το ίδιο πρόσωπο.......
Η ίδια ψυχή είναι που όταν αδικείται θυμώνει και ξεσπά.....
ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ......!!!!!!»!
 

πρωτο θεμα
 
Top