ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΚΡΑΙΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ (BULLYING) ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ!!!


Ο 8χρονος γιος μου χτυπηθηκε πριν απο 2 μηνες περιπου απο τον δασκαλο του, στο 18ο δημοτικο σχολειο Πειραια. Μετα απο καταγγελια μου στην εισαγγελεα ανηλικων, στους αρμοδιους της Πρωτοβαθμιας Εκπαιδευσης Πειραια κ εχοντας καταθεσει κ μηνυση εναντιον του δασκαλου, ο συγκεκριμενος εξακολουθει να διδασκει στο σχολειο, κ ενω υπαρχουν παραπονα κι αλλων γονεων, με τη δικαιοσυνη κ την Πρωτοβαθμια Εκπαιδευση να παραμενουν σχεδον απαθεις! Την περασμενη εβδομαδα λοιπον, ημερα Δευτερα, ο γιος μου ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ Κ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΤΗΚΕ ΠΑΛΙ, απο 4 συμμαθητες του, 3 τον κρατουσαν κ ενας τον χτυπουσε, γεγονος που παραδεχτηκαν κ οι γονεις των παιδιων που τον χτυπησαν κ μου ζητησαν συγνωμη κ εγινε εξω ακριβως απο την ταξη του, κ ενω οι δασκαλοι βρισκονταν ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΠΛΑ, στο γραφειο του διευθυντη κ ισχυριζονται πως δεν ακουσαν τιποτα, ενω 19 παιδια φωναζαν "ξυλο, ξυλο, ξυλο..."!!! Μετα απο την αγανακτισμενη εξαλλη αντιδραση μου χτυπωντας το χερι κ σπαζοντας το γραφειο του διευθυντη, οδηγηθηκαμε ολοι μαζι στο τμημα προς υποβολη νεων μηνυσεων. Εκεινη ακριβως την στιγμη κ ενω ο γιος μου βρισκοταν στο σχολειο, ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ απο αλλον συμμαθητη του κ ενωπιον της φυλακα του σχολειου!!! Η αναλγησια των αρχων, που απλως περιμενουν καποια χρονια που θα χρειαστουν για να δικαστει ο δασκαλος, καθως κ της Πρωτοβαθμιας Εκπαιδευσης του Πειραια που το μονο που εκανε μετα απο 3 ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΥΣ του γιου μου ηταν να κανει μια συνελευση γονεων ΜΟΝΟ της ταξης του γιου μου κ οχι γενικη συνελευση γονεων, ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ Κ ΑΞΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑΣ! Γι' αυτο λοιπον ζητω, ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ τους φιλους και "φιλους" μου να κανετε ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ, ωστε να καταφερω να αναδειξω το θεμα κ να ξεσκεπασω ολους τους υπευθυνους!!! ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΚΡΑΙΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ (BULLYING)ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ!!!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ, ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ!


Nikos Tomadakis
 
Top