Δύο νέα βραβεία έλαβαν προϊόντα της Coca-Cola Τρία Έψιλον τα οποία έρχονται να πιστοποιήσουν τη δυναμική της εταιρείας σε κατηγορίες προϊόντων που επενδύει σταθερά και στρατηγικά τα τελευταία χρόνια διευρύνοντας έτσι σημαντικά το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της.  

Συγκεκριμένα, βραβείο για τα 10 χρόνια Θετικής Ενέργειας έλαβε η Amita Motion στα Marketing Excellence Awards, ενώ για τη συλλεκτική συσκευασία Urban Adventures βραβεύθηκε στα Packaging Innovation Awards το Cutty Sark της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Ειδικότερα, η Amita Motion βραβεύτηκε για τα 10 χρόνια Θετικής Ενέργειας, στην κατηγορία «360 Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing» σταMarketing Excellence Awards της ΕΕΔΕ, τη διοργάνωση που επιβραβεύει τις καινοτόμες ιδέες και αποτελεσματικές ενέργειες στο χώρο του Marketing.

To 2015, η Amita Motion, ο αγαπημένος χυμός των νέων, γιόρτασε τα 10 χρόνια Θετικής Ενέργειας και τους χάρισε μοναδικές και διαδραστικές, μουσικές εμπειρίες και εκπλήξεις, μέσα από πολλαπλές online και offline πλατφόρμες. Αποκορύφωμα των θετικών δράσεων της Amita Motion ήταν η μεγάλη συναυλία για την Ημέρα Θετικής Ενέργειας 2015, που προσέλκυσε περισσότερους από 65.000 νέους στο Τείχος των Εθνών στο ΟΑΚΑ.

H ομάδα του Cutty Sark που παρέλαβε Silver βραβείο στα Packaging Innovation Awards στην κατηγορία «Αλκοολούχα Ποτά» για τη συλλεκτική συσκευασία Urban Adventures Sleeve by Cutty Sark.

Η συλλεκτική φιάλη του Cutty Sark κυκλοφόρησε στην αγορά στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, στο πλαίσιο της ομώνυμης πλατφόρμας Urban Adventures, με αφορμή το Retro Culture. Η φιάλη που αποπνέει τον αέρα της περιπέτειας, πιστή στην εικόνα του brand, σχεδιάστηκε από την Susami Creative Agency και την 4 Wise Monkeys και ξεχώρισε για την καινοτομία και την αισθητική της.

Σημειώνεται ότι οι δύο νέες διακρίσεις για την Coca-Cola Τρία Έψιλον και τα προϊόντα που παράγει και διακινεί, ενθαρρύνουν τη σταθερή και συνεχή επένδυση της εταιρείας σε δημιουργικές ενέργειες που αφουγκράζονται και βρίσκονται δίπλα στους καταναλωτές.
 
Top