Μικαέλα Ιωνά: «Στο Όλα για πρώτη φορά»

Εξηγεί πώς από τα πιο διάσημα στέκια στον Πειραιά, βρέθηκε με δική της ενότητα, στην πιο διάσημη βραδινή εκπομπή του ΑΝΤ1

«Μικαέλα μην κοιτάς την κάμερα. Σε κοιτάζει εκείνη ούτως ή άλλως», συμβούλευσε την Μικαέλα Ιωνά ο Θέμος Αναστασιάδης την πρώτη μέρα που είδαμε την πανέμορφη 21χρονη κοπέλα στην ενότητα «Κρυφή Κάμερα» της εκπομπής «Όλα πρώτη φορά», στην αρχή της τηλεοπτικής σεζόν –μια συμβουλή που ποτέ δεν ξέχασε. Έκτοτε, το όνομά της άρχισε να γίνεται γνωστό, ενώ όλοι αναρωτήθηκαν πώς ακριβώς βρέθηκε αυτή η «διαστημική» καλλονή στη μικρή οθόνη. Η τηλεόραση μπήκε για πρώτη στην ζωή της πριν από ένα χρόνο, όταν εργάστηκε ως μοντέλο στην πρωινή εκπομπή «Mega με μια». Η ομάδα του Όλα, με το αισθητήριο που τη διακρίνει, είδε σε εκείνη κάτι φρέσκο, έτσι βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή λίγο πριν το τέλος της περσινής τηλεοπτικής σεζόν. «Έχω την αίσθηση πως αυτό που άρεσε στον Θέμο Αναστασιάδη ήταν πως ήμουν πολύ άνετη στις κάμερες χωρίς ουσιαστικά να έχω κάποια ιδιαίτερη εμπειρία. Μετά από την πρώτη εκείνη γνωριμία μας, έκανα ορισμένα δοκιμαστικά και μου προτάθηκε να συνεργαστούμε στην εκπομπή», εξηγεί με ενθουσιασμό.

Τι άλλαξε στη ζωή της από τη μέρα που έκανε το τηλεοπτικό της ντεμπούτο με δική της ενότητα; «Πλέον προσέχω περισσότερο τι λέω, μετράω τα λόγια μου, προσέχω με τι γελάω, αλλά και πως γελάω», λέει με νάζι. Αναρωτιέμαι αν τα αγόρια τη φλερτάρουν περισσότερο σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. «Στο δρόμο συνήθως με αναγνωρίζουν. Για να είμαι ειλικρινής, ανέκαθεν υπήρχε φλερτ με τα αγόρια, αλλά δεν υπήρχε το σωστό φλερτ. Τώρα ο άλλος προσέχει περισσότερο τι θα μου πει. Πλέον οι άντρες είναι πολύ ευγενικοί απέναντί μου, παλαιότερα με προσέγγιζαν κάπως άκομψα», ομολογεί.


«Τη Δούκισσα τη θαυμάζω πολύ»
Αν και μόλις 21 ετών, εκτός από μοντέλο, έχει δουλέψει ως σερβιτόρα σε καφετέριες στη γειτονιά της, αλλά και ως hostess σε νυχτερινά μαγαζιά στο Γκάζι. Φέτος της δίνεται μια μεγάλη τηλεοπτική ευκαιρία και μια νέα πόρτα ανοίγεται, αλλά η Μικαέλα ξεκαθαρίζει πως βιοπορίζεται μέσα από τη δουλειά «Θα προτιμούσα να είμαι σερβιτόρα, παρά απλά αναγνωρίσιμη αν αυτό δεν μου απέφερε χρήματα», ομολογεί.

Ωστόσο, επιθυμεί να ασχοληθεί με τον χώρο της τηλεόρασης. Θα ήθελε να γίνει η επόμενη Δούκισσα Νομικού; «Τη Δούκισσα την θαυμάζω πολύ. Έχει κάνει μια αξιόλογη καριέρα, έχει δουλέψει πολύ κι έχει ξεχωρίσει. Είναι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος και της αξίζει ότι έχει καταφέρει. Επιπλέον, δεν είναι ψώνιο, ούτε ξινή. Οπότε, θα ήταν πολύ όμορφο αν συνέβαινε και σε μένα κάτι αντίστοιχο», δηλώνει. Αυτούς του δυο μήνες που εμφανίζεται στην εκπομπή, έχει γνωρίσει αρκετούς από τους καλεσμένους που έχουν φιλοξενηθεί στο πλατό και βιώνει μια ξεχωριστή εμπειρία. «Ο Θέμος Αναστασιάδης καλεί πάντα αξιόλογους ανθρώπους και μέσα από τη συζήτηση αναδεικνύεται μια διαφορετική κι ενδιαφέρουσα πτυχή του εαυτού τους. Ανέκαθεν μου άρεσε η εκπομπή του και την έβλεπα φανατικά ως τηλεθεάτρια. Βέβαια, δεν μου είχε περάσει ποτέ από το μυαλό πως θα γινόμουν μέρος της».


Η συνεργασία της με τον Θέμο Αναστασιάδη και την ομάδα του ΟΛΑ, λέει: «Ο Θέμος είναι ένας γλυκός άνθρωπος αλλά και ένας πολύ αυστηρός επαγγελματίας. Τις παρατηρήσεις του τις αγαπάω γιατί με βοηθούν να βελτιώνομαι. Όταν φτάσει στο σημείο να μου κάνει παρατήρηση χαίρομαι διότι ασχολείται μαζί μου και προσπαθεί να βγάλει το καλύτερο από μένα. Όλη η ομάδα μου μαθαίνει καθημερινά πράγματα και με καθοδηγεί όσον αφορά τα sites, ελληνικά και διεθνή, από όπου αντλώ καθημερινά ενημέρωση». Βέβαια, στο διαδίκτυο δεν ενημερώνεται μόνο για την μόδα και την showbiz, αλλά και για την πολιτική, την οποία μου λέει πως παρακολουθεί με ενδιαφέρον. Αλήθεια, τι ψήφισε; «Δεν λέω. Το ίδιο με ρώτησε και ο Θέμος, αλλά δεν θα το αποκαλύψω. Αλλά που ξέρεις, μπορεί να είχα βγει το προηγούμενο βράδυ, να άργησα και να μην πήγα, διότι εκτός των άλλων είμαι και υπναρού», λέει γελώντας και με κοιτάζει με το γατίσιο αφοπλιστικό της βλέμμα. Εκτός από υπναρού, η Μικαέλα είναι σπιτόγατα, έχοντας μια πολύ ζεστή σχέση με τους γονείς της, που διατηρούν πιτσαρία στον Πειραιά. «Μεγάλωσα με ελευθερία και οι γονείς μου είναι και φίλοι μου. Σκέψου πως ο πατέρας μου είναι αυτός που θα με ξυπνήσει το πρωί, ενώ μαζί θα δούμε και τον Ολυμπιακό. Παρότι ο πατέρας της διατηρεί την δική του επιχείρηση εστίασης, εκείνη δεν έχει και τις καλύτερες σχέσεις με την κουζίνα. «Μαγειρεύω… τόστ και μακαρόνια. Στο τσακίρ κέφι θα φτιάξω και κιμά για να συνοδεύσει τα μακαρόνια. Φτιάχνω και νόστιμες κρέπες!».

Πίσω από τις κάμερες 

Mπορεί φέτος τα φώτα να έπεσαν απότομα επάνω της, όμως η ίδια δεν την έχει «ψωνίσει». Διατηρεί τις ίδιες παρέες από τα σχολικά χρόνια, ενώ οι βόλτες στο Κερατσίνι της είναι πιο οικείες από τις εκείνες στην Κηφισιά ή το Κολωνάκι. «Μου αρέσει να βγαίνω, αλλά προτιμώ να πηγαίνω σε μαγαζιά στην γειτονιά μου. Το Κερατσίνι το λατρεύω. Δεν θα ήθελα να μείνω αλλού, ούτε θα ήθελα να έχω μεγαλώσει αλλού», ξεκαθαρίζει η βέρα Πειραιώτισσα. Δηλώνει εξαιρετικά δοτική με τους φίλους της -«σε σημείο που στο παρελθόν πληγώθηκα όταν ένιωσα πως με εκμεταλλεύονται». Όταν δεν αισθάνεται καλά ή μελαγχολεί, την πιάνουν τάσεις φυγής και της αρέσει να ταξιδεύει, κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει την δυνατότητα να κάνει συχνά, καθώς εκτός των άλλων είναι και φοιτήτρια στο τμήμα οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων στο ΤΕΙ Πειραιά.


Και αν αναρωτιέστε αν έχει αγόρι, η Μικαέλα δηλώνει χωρίς δεύτερη σκέψη απόλυτα ευτυχισμένη. «Είμαστε τρία χρόνια μαζί και περνάμε πολύ όμορφα», αρκείται να πει. Είναι έξυπνη, όμορφη και της αρέσει η μονιμότητα, τόσο στους φίλους όσο και στις σχέσεις. Μα καλά, ελαττώματα δεν έχει; «Είμαι σπάταλη. Δεν έχω μάθει να μαζεύω λεφτά και όταν έχω χρήματα μου αρέσει να παίρνω δώρα στους φίλους μου. Επίσης, πολλές φορές γίνομαι γκρινιάρα, αλλά μετά το μετανιώνω. Αν ξυπνήσω στραβά, μπορεί όλη η μέρα να μου πάει χάλια. Το έχω καταλάβει γι’ αυτό φροντίζω να ξεκινάω πάντα με θετική διάθεση τη μέρα μου». Παρότι στην τηλεόραση φοράει λαμπερά φορέματα, στην προσωπική της ζωή ντύνεται casual και δεν επενδύει σε μια ακριβή γκαρνταρόμπα. «Δεν είμαι από τις κοπέλες που θα ξοδέψουν στα ψώνια. Για να είμαι ειλικρινής, τα χρήματά μου τα χαλάω σχεδόν αποκλειστικά στα ταξί. Αν και έχω πάρει δίπλωμα, δεν έχω αποφασίσει ακόμα να αγοράσω αυτοκίνητο», λέει γελώντας.

Το ύψος της αγγίζει το 1,75 και το κορμί της, γυμνασμένο και με καμπύλες, δίνει την εντύπωση πρώην αθλήτριας. «Δεν είμαι fan της γυμναστικής. Έχω παιδέψει πολλούς γυμναστές που έχουν προσπαθήσει να με βάλουν σε ένα πιο αυστηρό πρόγραμμα, αλλά μάταια. Ποτέ δεν γυμναζόμουν εντατικά όσο μπορεί να φαίνεται, αν και αυτή την περίοδο έχω ξεκινήσει power yoga», εξηγεί. Ποιο θεωρεί πως είναι το πιο δυνατό της σημείο; «Τα μάτια μου», λέει, όχι άδικα, καθώς διαθέτει ένα αφοπλιστικό βλέμμα γεμάτο σπιρτάδα. Ένα βλέμμα που σίγουρα θα συνεχίσουμε να το βλέπουμε για πολύ καιρό ακόμα στους δέκτες μας…

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
 
Top