Μια νέα ανερχόμενη γενιά, ηGeneration Ζ( Γενιά Z), η οποία αποτελείται από εκείνους που γεννήθηκαν μεταξύ του 1996 και
του 2010, σύμφωνα με τους New York Times, είναι μια«περίεργη» γενιά που οι λιανοπωλητές προσπαθούν να καταλάβουν.
Χωρίς αμφιβολία, η Γενιά Z έχει μεγάλες φιλοδοξίες για το μέλλον και κίνητρα για να ανελιχθεί στον επαγγελματικό στίβο.Γνωρίζοντας ότι οι ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης είναι ουσιαστικής σημασίας για την επιτυχία τους, οι μελλοντικοί εργαζόμενοι της Γενιάς Z θα δώσουν προτεραιότητα στις επιχειρήσεις που δίνουν βαρύτητα σε αυτές τις πτυχές της εργασίας σε σχέση με αυτές που δεν το κάνουν. Επικαλούμενοι την επιθυμία της Γενιάς Z για μάθηση και προσφέροντας ευκαιρίες για ουσιαστική ανάπτυξη, οι εργοδότες μπορούν να προσελκύσουν και να διατηρήσουν με επιτυχία την επόμενη γενιά ταλέντων που θα βγουν στην αγορά εργασίας.
Πρόσφατα έγινε μοντέλο της Wilhelmina Curve. «Μόλις έκλεισα τα 18, θα μπορούσα κάλλιστα να ζήσω κάτι νέο», είπε στο Teen Vogue.
Οι καμπύλες της δίνουν ένα αισιόδοξο μήνυμα στις νέες της ηλικίας της.
Η Woods είναι ενθουσιασμένη που είναι μέρος ενός κινήματος που «αγκαλιάζει« τις γυναίκες με καμπύλες.
«Θέλω να φέρω την αλλαγή στη βιομηχανία του μόντελινγκ και θέλω να συνειδητοποιήσουν τα νεαρά κορίτσια ότι δεν πρέπει να ντύνονται με έναν ορισμένο τρόπο επειδή έχουν καμπύλες».
Έχει μεγάλα όνειρα. «Πραγματικά δεν θέλω να περιοριστώ σε μία δουλειά ή έναν τομέα γιατί νιώθω ότι μπορώ να κάνω όσα περισσότερα πράγματα γίνεται», είπε στο Teen Vogue. πηγή