Ακόμη και οι αποδείξεις των σούπερ μάρκετ και των λογαριασμών των ΔΕΚΟ, εκτός από αυτές που θα αναγράφονται σε άλλους κωδικούς της φορολογικής δήλωσης (ιατρικές δαπάνες κ.ά.), θα λαμβάνονται υπόψη για το χτίσιμο του αφορολόγητου ποσού εισοδήματος, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, Τρύφωνα Αλεξιάδη.
Σε κάθε περίπτωση, όλες οι κατηγορίες δαπανών που αναγράφονται στη φορολογική δήλωση θα πρέπει να γίνονται με τη χρήση πλαστικού χρήματος ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού, με βάση το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.
Όπως ανέφερε ο κ. Αλεξιάδης σε συνέντευξή του στο στον Realfm 97,8, «θέλουμε να γίνονται όλα μέσω τραπεζικού συστήματος, όλα στη φορολογική δήλωση». Όσον αφορά τους ηλικιωμένους φορολογούμενους και τους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, διευκρίνισε ότι «η επέκταση θα γίνει με μέτρα υποχρεωτικά, αλλά και προαιρετικά. Στους ηλικιωμένους και στους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών δεν θα είναι υποχρεωτικό».
Προκειμένου να διευκολυνθούν οι φορολογούμενοι και οι επιχειρήσεις στη χρήση πλαστικού χρήματος, ο κ. Αλεξιάδης δήλωσε ότι βρίσκεται σε συνεργασία με τον διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος, Γιάννη Στουρνάρα, για τη μείωση των προμηθειών που επιβάλλονται από τις τράπεζες στις συναλλαγές αυτές.
Σε ό,τι αφορά τις αλλαγές που μελετώνται για τη φορολογία εισοδήματος, είπε ότι στόχος είναι να μεταφερθεί το φορολογικό βάρος σε υψηλά και πολύ υψηλά εισοδήματα και περιουσίες και να υπάρξουν ελαφρύνσεις στα μικρότερα. Για το σκοπό αυτό, όπως είπε, η κατεύθυνση είναι να υπάρξει μια ενιαία κλίμακα για όλα τα εισοδήματα που θα ξεκινά από χαμηλότερους συντελεστές.
Αναφερόμενος σε όσους ήδη χρωστούν στην εφορία ή είναι ενταγμένοι στον Τειρεσία, ο κ. Αλεξιαδής υπογράμμισε ότι στα σχέδια είναι να υπάρχει ένας ειδικός τραπεζικός λογαριασμός τον οποίο δεν θα μπορεί η εφορία και η τράπεζα να δεσμεύει. 
Μιλώντας για τα τέλη κυκλοφορίας, εξήγησε ότι δεν θα υπάρξει άλλη παράταση πέραν της Παρασκευής και προανήγγειλε αλλαγή του συστήματος από την 1η Ιανουαρίου 2017, με ένα από τα σενάρια που εξετάζεται να είναι μία αύξηση στη φορολογία των καυσίμων, καθώς όπως είπε, «δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 2.500 ευρώ, να πληρώνει τέλη 1.000 ευρώ».
 eklogika.gr
 
Top