Αγαπητoί Διαχειριστές,
Έχω ένα στικακι της εταιρείας WIND INTERNET ON THE GO με σύνδεση για 30giga και μένω στην περιοχή πλησίον των φυλακών Κορυδαλλού.
Εδώ και αρκετό καιρό η wind πραγματικά σέρνεται και όποτε έχω internet αυτό είναι με διακοπές!
H κάλυψη της WIND ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ και τις γύρω περιοχές είναι επιεικώς αθλιότατη. Η διαφήμιση "ΕΧΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΑΝΤΟΥ" είναι τουλάχιστον παραπλανητική και, αν μη τί άλλο, προσβλητική (για τους ΚΟΡΥΔΑΛΛΙΩΤΕΣ τουλάχιστον). Όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, αθλιότατη επίσης.Έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να καλέσω το 1260 όταν ανοίξει η γραμμή με ενημερώνει ότι όλοι οι εκπρόσωποι τους είναι απασχολημένοι και να καλέσω ξανά αργότερα. Κάθε φορά με χρεώνει 0.25Ε κάτι που θεωρώ απαράδεκτο. Τους έχω πάρει αρκετές φορές τηλεφωνο και πέρα ότι δεν έδωσαν λύση στο πρόβλημα ...ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΗΜΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!
Απαράδεκτο, ειδικά για μία εταιρεία που την εμπιστεύονται εκατομμύρια συνδρομητών (και αρκετοί ίσως έχουν και δύο και τρεις αριθμούς στο δίκτυό της, με οικογενειακά πακέτα κλπ.)
Μόνο για τα λεφτά μας νοιάζονται δηλαδή; Για να τσεπώνουν 25 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ;;;
Διαφημίζουν το ανύπαρκτο σήμα τους "ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ", λένε ότι φημίζονται και για την άψογη εξυπηρέτηση (που είναι, επίσης, ανύπαρκτη)... Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι οι άλλες δύο εταιρείες (τουλάχιστον) δεν σε κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα σου...
Όσοι βρίσκονται στην περιοχή του ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ, καλό θα ήταν να αποφύγουν την WIND για την ώρα... (Κοινώς, μην κάνουν το λάθος να την εμπιστευθούν... Θα αγανακτήσουν.)"
Τέλος προτείνω στη WIND να αλλάξει το slogan της σε:
"Pote WIND"
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.
ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
Έχω ένα στικακι της εταιρείας WIND INTERNET ON THE GO με σύνδεση για 30giga και μένω στην περιοχή πλησίον των φυλακών Κορυδαλλού.
Εδώ και αρκετό καιρό η wind πραγματικά σέρνεται και όποτε έχω internet αυτό είναι με διακοπές!
H κάλυψη της WIND ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ και τις γύρω περιοχές είναι επιεικώς αθλιότατη. Η διαφήμιση "ΕΧΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΑΝΤΟΥ" είναι τουλάχιστον παραπλανητική και, αν μη τί άλλο, προσβλητική (για τους ΚΟΡΥΔΑΛΛΙΩΤΕΣ τουλάχιστον). Όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, αθλιότατη επίσης.Έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να καλέσω το 1260 όταν ανοίξει η γραμμή με ενημερώνει ότι όλοι οι εκπρόσωποι τους είναι απασχολημένοι και να καλέσω ξανά αργότερα. Κάθε φορά με χρεώνει 0.25Ε κάτι που θεωρώ απαράδεκτο. Τους έχω πάρει αρκετές φορές τηλεφωνο και πέρα ότι δεν έδωσαν λύση στο πρόβλημα ...ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΗΜΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!
Απαράδεκτο, ειδικά για μία εταιρεία που την εμπιστεύονται εκατομμύρια συνδρομητών (και αρκετοί ίσως έχουν και δύο και τρεις αριθμούς στο δίκτυό της, με οικογενειακά πακέτα κλπ.)
Μόνο για τα λεφτά μας νοιάζονται δηλαδή; Για να τσεπώνουν 25 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ;;;
Διαφημίζουν το ανύπαρκτο σήμα τους "ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ", λένε ότι φημίζονται και για την άψογη εξυπηρέτηση (που είναι, επίσης, ανύπαρκτη)... Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι οι άλλες δύο εταιρείες (τουλάχιστον) δεν σε κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα σου...
Όσοι βρίσκονται στην περιοχή του ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ, καλό θα ήταν να αποφύγουν την WIND για την ώρα... (Κοινώς, μην κάνουν το λάθος να την εμπιστευθούν... Θα αγανακτήσουν.)"
Τέλος προτείνω στη WIND να αλλάξει το slogan της σε:
"Pote WIND"
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.
ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ