Ρουπακιάς προς αστυνομικούς: «Εγώ το έκανα, μην πείτε τίποτα σε κανέναν. Είμαι δικός σας»...




«Εγώ το έκανα, μην πείτε τίποτα σε κανέναν. Είμαι δικός σας», είπε ο Γιώργος Ρουπακιάς την ώρα που οι αστυνομικοί τον έβαζαν στο περιπολικό, αμέσως μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Έτσι περιέγραψε τη σκηνή ο αστυνομικός που τον συνέλαβε στην κατάθεση που έδωσε σήμερα στη δίκη της Χρυσής Αυγής στο δικαστήριο του Κορυδαλλού.

Ο ίδιος τόνισε ότι στην αρχή ο Ρουπακιάς τους έλεγε «δεν ξέρω τι έγινε» και αφού ο ίδιος βρήκε το όπλο του εγκλήματος στην πίσω αριστερή ρόδα, ο κατηγορούμενος ομολόγησε τη δολοφονία.
Τη φωτογραφία – ντοκουμέντο βγάζει στη δημοσιότητα η Εφημερίδα των Συντακτών. Το μαχαίρι επιδείχθηκε στον αστυνομικό κι εκείνος το αναγνώρισε.

Ο αστυνομικός κατέθεσε ότι ο δράστης της δολοφονίας ήταν νηφάλιος και το δικαστήριο ο συνήγορος του Ρουπακιά τον ρώτησε «τι εννοεί» με το «νηφάλιος».

Παύλος Φύσσας - Γιώργος Ρουπακιάς - μαχαίρι
«Το "νηφάλιος" προκύπτει από το γεγονός ότι ήταν ήρεμος, χωρίς να αντιδράσει, κοιτούσε ευθεία μπροστά, ενώ το παλικάρι ήταν αιμόφυρτο λίγο πιο πέρα» είπε ο αστυνομικός και συμπλήρωσε : «Από την εμπειρία μου, κάποιος που είναι παγωμένος δεν μπορεί ούτε να μιλήσει. Από το τσιγάρο που κάπνιζε και από τον τόνο της φωνής του φάνηκε. "Δεν ξέρω" μου είπε, από αδιαφορία».
 
Top