Ο "ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ"  ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ...ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ...
Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΕΙ...
Τα δημοσιεύματα που ήθελαν το Ποσειδώνιο να ανοίγει το βράδυ των εκλογών της 20ής Σεπτεμβρίου για να γλεντήσουν ο Πάνος Καμμένος μαζί με στελέχη των ΑΝΕΛ επιβεβαίωσε Γιάννης Πλούταρχος στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη. 
"Εγώ είμαι ένας επαγγελματίας, πέρα από το τι η ψυχή μου λέει και τι δρόμο παίρνει και τις σκέψεις κάνω. Εμένα με παρακάλεσε ο Βασίλης ο Κοντόπουλος να ανοίξουμε το μαγαζί και εγώ σαν επαγγελματίας έπρεπε να το ανοίξω. Εγώ είμαι για τον κόσμο και όταν μου ζητάνε κάτι τέτοιο θα πρέπει να το κάνω", είπε ο τραγουδιστής. 
Σχετικά με τα όσα γράφτηκαν για τη διασκέδαση όσων βρέθηκαν εκεί, ο Γιάννης Πλούταρχος απάντησε: "Διασκεδάσαμε έτσι όπως έπρεπε, με σωστό τρόπο".
Δείτε το βίντεο:


 
Top