Τα κόλπα για να πουλήσουν περισσότερα…
Πόσες φορές και ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια της κρίσης δεν έχουμε πάει στα σούπερ μάρκετ και ψωνίσαμε από τις λεγόμενες προσφορές;; Πολλές μην σαν πούμε τις περισσότερες…
Είναι όμως οι προσφορές των καταστημάτων πραγματικές προσφορές ή κρύβεται κάτι άλλο από πίσω που λόγω της οικονομικής ας ανάγκης δεν μπορούμε να αντιληφθούμε;
Ο μοναδικός τρόπος για να μη πέσετε θύμα της...
τιμής είναι η γνώση και η σύγκριση .
Το πιο σημαντικό στοιχείο της προσφοράς είναι η τιμή. Δηλαδή το κατάστημα προβάλλει ότι το συγκεκριμένο προϊόν προσφέρεται με ένα ποσοστό έκπτωσης σε μία συγκεκριμένη τιμή. Ο καταναλωτής επομένως για να γνωρίζει αν πρόκειται για πραγματική ή για “μαϊμού” προσφορά θα πρέπει να ξέρει ποια ήταν η τιμή του προϊόντος πριν την προσφορά. Σίγουρα στα επώνυμα προϊόντα με τα οποία ο καταναλωτής έρχεται συχνά σε επαφή είναι πολύ πιο εύκολο να υπάρχει τουλάχιστον η γνώση ενός εύρους τιμών. Στα ανώνυμα ή στα “άγνωστα” προϊόντα όμως υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα σύγκρισης. Για παράδειγμα σε μία επώνυμη φίρμα ζυμαρικών ή ελαιολάδου η αίσθηση της τιμής είναι σχετικά εύκολη. Σε ένα όμως σχετικά “άγνωστο” προϊόν το μόνο σημείο σύγκρισης είναι τα ανταγωνιστικά του προϊόντα.
Σημαντικά στοιχείο για την σύγκριση είναι ο έλεγχος της ποσότητας. Δηλαδή , θα πρέπει η τιμή της προσφοράς να αναφέρεται σε συγκεκριμένη ποσότητα προϊόντος που είναι συγκρίσιμο με τα άλλα αγαθά με την ίδια χρήση που βρίσκονται στα ράφια του καταστήματος. Η σύγκριση ποσότητας τιμής είναι βασικό στοιχείο για την αξιολόγηση της προσφοράς.
Επίσης, πολλές φορές τα προϊόντα που έχουν μέσα στη συσκευασία τους διάφορα δώρα, έχουν και υψηλότερη τιμή. Συγκρίνετε, λοιπόν, τις τιμές του «καθαρού» προϊόντος στο ράφι.
Επίσης , πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και η ποιότητα των προϊόντων, ειδικά όταν πρόκειται για τρόφιμα. Δηλαδή, το «κέρδος σε ποσότητα» για τον καταναλωτή να μην γίνεται εις βάρος της ποιότητας του τροφίμου. Ένας τρόπος να ελέγχεται η ποιότητα του προϊόντος είναι μέσω της ετικέτας του τροφίμου.
πηγη
Πόσες φορές και ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια της κρίσης δεν έχουμε πάει στα σούπερ μάρκετ και ψωνίσαμε από τις λεγόμενες προσφορές;; Πολλές μην σαν πούμε τις περισσότερες…
Είναι όμως οι προσφορές των καταστημάτων πραγματικές προσφορές ή κρύβεται κάτι άλλο από πίσω που λόγω της οικονομικής ας ανάγκης δεν μπορούμε να αντιληφθούμε;
Ο μοναδικός τρόπος για να μη πέσετε θύμα της...
τιμής είναι η γνώση και η σύγκριση .
Το πιο σημαντικό στοιχείο της προσφοράς είναι η τιμή. Δηλαδή το κατάστημα προβάλλει ότι το συγκεκριμένο προϊόν προσφέρεται με ένα ποσοστό έκπτωσης σε μία συγκεκριμένη τιμή. Ο καταναλωτής επομένως για να γνωρίζει αν πρόκειται για πραγματική ή για “μαϊμού” προσφορά θα πρέπει να ξέρει ποια ήταν η τιμή του προϊόντος πριν την προσφορά. Σίγουρα στα επώνυμα προϊόντα με τα οποία ο καταναλωτής έρχεται συχνά σε επαφή είναι πολύ πιο εύκολο να υπάρχει τουλάχιστον η γνώση ενός εύρους τιμών. Στα ανώνυμα ή στα “άγνωστα” προϊόντα όμως υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα σύγκρισης. Για παράδειγμα σε μία επώνυμη φίρμα ζυμαρικών ή ελαιολάδου η αίσθηση της τιμής είναι σχετικά εύκολη. Σε ένα όμως σχετικά “άγνωστο” προϊόν το μόνο σημείο σύγκρισης είναι τα ανταγωνιστικά του προϊόντα.
Σημαντικά στοιχείο για την σύγκριση είναι ο έλεγχος της ποσότητας. Δηλαδή , θα πρέπει η τιμή της προσφοράς να αναφέρεται σε συγκεκριμένη ποσότητα προϊόντος που είναι συγκρίσιμο με τα άλλα αγαθά με την ίδια χρήση που βρίσκονται στα ράφια του καταστήματος. Η σύγκριση ποσότητας τιμής είναι βασικό στοιχείο για την αξιολόγηση της προσφοράς.
Επίσης, πολλές φορές τα προϊόντα που έχουν μέσα στη συσκευασία τους διάφορα δώρα, έχουν και υψηλότερη τιμή. Συγκρίνετε, λοιπόν, τις τιμές του «καθαρού» προϊόντος στο ράφι.
Επίσης , πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και η ποιότητα των προϊόντων, ειδικά όταν πρόκειται για τρόφιμα. Δηλαδή, το «κέρδος σε ποσότητα» για τον καταναλωτή να μην γίνεται εις βάρος της ποιότητας του τροφίμου. Ένας τρόπος να ελέγχεται η ποιότητα του προϊόντος είναι μέσω της ετικέτας του τροφίμου.
πηγη