Πιτσιρίκο, σου γράφω πρώτη φορά με αφορμή την ανησυχία μου τις τελευταίες ημέρες που ακούω όλο και περισσότερους φίλους, συγγενείς, συναδέλφους -που ήταν υποστηρικτές του ΟΧΙ στις 5 Ιουλίου- να μου λένε απογοητευμένοι ότι δεν θα πάνε να ψηφίσουν.



Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ -μετά την αποτυχία της- κατάφερε όχι μόνο να επιτρέψει στο σάπιο πολιτικό κατεστημένο να επανεμφανίζεται δειλά δειλά σε ανοιχτούς χώρους και να κάνει συγκεντρώσεις, μιλώντας για τον μονόδρομο του μνημονίου, αλλά και να δημιουργήσει τάση αποχής από τις εκλογές αρκετών από εκείνους που τόλμησαν το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα.

Με την αποχή στηρίζουμε τα μνημόνια και τους κάνουμε το χατίρι να μην εκφραζόμαστε, να μην αντιστεκόμαστε, να συνεχίζουμε να δουλεύουμε απλήρωτοι για 586 ευρώ μεικτά το μήνα, με σχολεία και νοσοκομεία σε διάλυση.

Εκείνοι θέλουν αποχή, εμείς δεν πρέπει να τους κάνουμε το χατίρι.



Μ.

Υ.Γ. Την συνέντευξη του Τσίπρα στον συστημικό ALPHA την είδα δυο φορές γιατί την πρώτη δεν πίστευα στα αυτιά μου με αυτά που άκουγα. Λες να υπάρχουν πραγματικά οι Men in black και μόλις κοιτάς το φως να ξεχνάς το παρελθόν για πάντα;

(Αγαπητέ φίλε, εγώ θα ψηφίσω. Δεν μπορώ να πω στους άλλους τι να κάνουν αλλά θα ψηφίσω. Όπως δεν μπορώ να σταματήσω τους Έλληνες από να φεύγουν μαζικά από τη χώρα. Εγώ μένω, όμως. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η αποχή μπορεί να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα, μόνο αν εκδηλωθεί ως κίνημα. Δηλαδή, να μπει ένας στόχος -ως ποσοστό- που να αποδεικνύει πως το υπάρχουν πολιτικό προσωπικό δεν εκφράζει την πλειοψηφία των πολιτών. Σε κάθε περίπτωση, θα έχουμε καταιγιστικές εξελίξεις μετά τις εκλογές. Η επερχόμενη κυβερνητική συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-Νέας Δημοκρατίας, το ανεφάρμοστο των μέτρων του Μνημονίου και η ανάγκη των πολιτών θα βάλουν τα πάντα στην θέση τους. Εγώ είμαι αισιόδοξος. Να είστε καλά. Καλό βόλι.)

(Μια διευκρίνιση για κάποιους αναγνώστες που δεν καταλαβαίνουν: Οι τίτλοι των κειμένων που μου στέλνουν οι φίλοι αναγνώστες είναι δικοί τους. Επίσης, τα κείμενα και οι ιδέες είναι δικά τους. Αυτοί τα γράφουν, εγώ τα δημοσιεύω. Δεν μπορώ -και δεν θέλω- να υπαγορεύω στους άλλους τι θα γράφουν. Ευχαριστώ.)
http://pitsirikos.net/
 
Top