Απ΄την άλλη, 27 είναι οι άμεσες αποκρατικοποιήσεις που σχεδιάζει το ΤΑΙΠΕΔ προκειμένου να γεμίσει τα ταμεία των τραπεζών.
Το Asset Development Plan λοιπόν, του τρίτου μνημονίου επιβάλλει πώληση των μειοψηφικών πακέτων απο:
ΔΕΗ,
ΕΥΔΑΠ,
ΕΥΑΘ,
ΕΛΠΕ.
Πώληση πλειοψηφικών πακέτων απο
ΟΛΠ,
ΟΛΘ,
ΤΡΑΙΝΟΣΕ,
ΕΕΣΣΤΥ
Επίσης, ολοκλήρωση συναλλαγών για το Ελληνικό, και 14 περιφερειακά αεροδρόμια.
Σύμφωνα με τη "καθημερινή" το πρόγραμμα παρουσιάζεται αναλυτικά στο γράφημα
Σήμερα, στην Ολλανδική Βουλή, ο Γερούν Ντάισελμπλουμ, έριξε βόμβα με 55 βήματα για τις ιδιωτικοποιήσεις που πρέπει να κάνει η Ελληνική κυβέρνηση μέσα στο άμεσο διάστημα των 2 μηνών!
Το πρόγραμμα Ντάισελμπλουμ απαιτεί, (πάρτε βαθειά ανάσα)
Για το ΤΑΙΠΕΔ, παράδοση της έκθεσης του το Σεπτέμβριο, με όλα τα ακίνητα -συν υπουργεία και οργανισμοί- .
Η ESCHADA, άμεσα να εγκρίνει λειτουργική κεντρική δοιίκηση για την εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας και να εφαρμοστούν οι μελέτες της για Βαρθολομιο, Πόρτο Χέλι, Σαμπαριζα, Καρτερό, Μαρκόπουλο, Ποδείδι και ταυτόχρονα να δημιουργηθεί νέο σχέδιο για τον Αστέρα Βουλιαγμένης.
Μέχρι το Δεκέμβρη να έχει κλείσει το θέμα Αστέρα Βουλιαγμένης.
Σύμφωνα με τη μετάφραση του PressProject, η ελληνική κυβέρνηση δεσμεύεται, για "μεταφορά 45 εναπομείναντων ακινήτων στο ΤΑΙΠΕΔ από την προηγούμενη μεταφορά περίπου 1000 ακινήτων".
Μετεγκατάσταση της ναυτικής βάσης της Κασσιώπης και έγκριση της Μελέτης Πειβαλλοντικών Επιπτώσεων του επενδυτή.
Ιδιοκτησίες στη Ρώμη: Το Υπουργείο Οικονομικών (ή του Αναπληρωτή Υπουργού) οφείλει να δώσει την αρμοδιότητα στους σύμβουλους του ΤΑΙΠΕΔ να υποβάλλουν έγγραφα στο δήμο της Ρώμης και του ιταλικού κτηματολογίου για την οριοθέτηση της ελληνικής ιδιοκτησίας και τη μεταφορά της στο ΤΑΙΠΕΔ.
Ιδιοκτησία στη Νέα Υόρκη: Το Υπουργείο Οικονομικών (ή του Αναπληρωτή Υπουργού) οφείλει να δώσει την αρμοδιότητα στους σύμβουλους του ΤΑΙΠΕΔ να υποβάλλουν έγγραφα για την οριοθέτηση της ελληνικής ιδιοκτησίας και τη μεταφορά της στο ΤΑΙΠΕΔ
Ηλεκτρονικό σύστημα δημοπρασιών: Ολοκλήρωση της μεταφοράς για την πώληση ιδιοκτησιών στην περιοχή της Πλάκας (Απαραίτητες ενέργειες: α) έκδοση της διοικητικής πράξης που αφορά την άδεια για τη μεταφορά των ακινήτων της Πλάκας στο ΤΑΙΠΕΔ - β) έκδοση των πρωτοκόλλων διοικητικής έξωσης για τους παράναμους χρήστες των ακινήτων.)
Ολοκλήρωση της μεταφοράς για την πώληση ιδιοκτησιών στην περιοχή της Φλώρινας.
ΔΕΣΦΑ Τροποποίηση του Κανονισμού Αδειών (ΦΕΚ Β 464 / 19.04.2010), ώστε να είναι δυνατόν να τροποποιηθεί η Άδεια Λειτουργία της ΔΕΣΦΑ εν όψει της μεταβίβασης των μετοχών της στην SOCAR και πριν από την εν λόγω μεταβίβαση
Η ΔΕΣΦΑ διαθέτει μια σειρά από ακίνητα κοντά στις παραμεθόριες περιοχές και μετά από τη νομοθετική τροποποίηση του Ν 1892/1990, απαιτείται πλέον ειδική υπουργική απόφαση προκειμένου να καταστεί δυνατή να μεταφερθούν στην SOCAR τα δικαιωμάτα ιδιοκτησίας επί των ακινήτων αυτών.
ΕΓΝΑΤΙΑ Το ΔΣ της Εγνατίας να παραδώσει σύντομα την επίσημη απόφαση για την εφαρμογή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης 6686 / 11.14.2014 με ενημερωμένο χρονοδιάγραμμα που θα εξασφαλίσει την κατασκευή όλων των Σταθμών Διοδίων το ταχύτερο δυνατό με βάση χρονοδιάγραμμα που θα γίνει αποδεκτό από το Ταμείο.
Η Ελλάδα θα βοηθήσει την Εγνατία Οδό ΑΕ να θεσπίσει αποδεκτούς όρους για την αναδιαρθρωση του χρέους της εταιρίας στο οποίο θα συμφωνεί η Τράπεζα Πειραιώς.
Το Υπουργείο Υποδομών και το Υπουργείου Οικονομικών θα προσδιορίσουν (σε μορφή που συμφωνήθηκε με
το ΤΑΙΠΕΔ) σχέδιο Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τον καθορισμό της τιμολογιακής πολιτικής των διοδίων για όλους τους σταθμούς διοδίων του Αυτοκινητοδρόμου και των κάθετων αξόνων (συμπεριλαμβανομένων και των νέων σταθμών που κατασκευάζονται σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 6686/2014).
Η Ελλάδα θα γνωστοποιήσει τη λύση που συμφωνήθηκε με τη ΓΔ Ανταγωνισμού για τη δημιουργία των διοδίων για τους δύο συγχρηματοδοτούμενους κάθετους άξονες, προκειμένου να αποτραπεί η παράνομη κρατική ενίσχυση
Η Ελλάδα θα αναπτύξει μια μελέτη που απαιτείται για την υποβολή και την αδειοδότηση από τη ΓΔ για την τιμολόγησης των διοδίων που θα εφαρμοστούν στον αυτοκινητόδρομο και των κάθετων αξόνων της
Η Εγνατία Οδός ΑΕ θα δημιουργήσει ενημερωμένο μοντέλο κυκλοφορίας για τον αυτοκινητόδρομο και τους κάθετους άξονες
Η Ελλάδα θα προχωρήσει σύμφωνα με τη ΓΔ Ανταγωνισμού και τη ΓΔ Περιφερειακής Πολιτικής τα δύο συγχρηματοδοτούμενα έργα κάθετων αξόνων υπό κατασκευή
ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ Η Διυπουργική για έγκριση είτε με ΣΔΙΤ ή, μια διαδικασία SLA για την παροχή της τη συντήρησης των σιδηροδρομικών υποδομών από τους εν λόγω τρίτους παρόχους υπηρεσιών.
Υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Eurofima για το σιδηροδρομικό υλικό που αποκτήθηκε από τον ΟΣΕ με τη χρηματοδότηση του σιδηροδρομικού υλικού.
Αποτίμηση του τροχαίου υλικού που δεν είναι σε χρήση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σύμβαση PSO.
Συντήρηση του τροχαίου υλικού σε ψυκτική αποθήκη.
Το Υπουργείο Οικονομικών θα επιστρέψετε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποθέματα μετρητών ύψους € 40.000.000
ΕΛΛΗΝΙΚΟ Ένας συντονιστής θα οριστεί, με απόφαση του Πρωθυπουργού, για την εφαρμογή του έργου σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ, το Γραφείο Ελληνικού και την Ελληνικό Α.Ε., για το συντονισμό όλων των κυβερνητικών προσπάθειων με τα υπουργεία για την έγκαιρη υλοποίηση όλων των προϋποθέσεωνμ μέχρι το οικονομικό κλείσιμο (Νοέμβριος 2016)
Υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης με τους υπάρχοντες χρήστες με την βοήθεια της Γενικής Γραμματείας (Εμπλεκόμενοι φορείς: 1. Περιφέρεια Αττικής - ΚΤΕΟ 2. Υπουργείο Παιδείας - Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών - 3. Υπουργείο Μεταφορών - Πολιτική Υπηρεσία Αεροπορίας και ΕΘΕΛ)
Καθαρισμός της περιοχής από άλλους δημόσιους οργανισμούς (προϋπόθεση για την οικονομική κλείσιμο)
Διευκόλυνση της επανεξέτασης και έγκρισης του Σχεδίου Επενδυτικής Ανάπτυξης
Διευκόλυνση της επανεξέτασης και έγκρισης του Σχεδίου Επενδυτικής Ανάπτυξης
Λειτουργεία του γραφείου Ελληνικού
Άδεια για λειτουργία καζίνο στο Ελληνικό
Αναγνώριση του αρχαιολογικού χώρου στις ακτές του Ελληνικού
Διαχείριση των κοινών χώρων εντός της περιοχής (προϋπόθεση για το οικονομικό κλείσιμο)
Μετατόπιση του λιμανιού και του Λιμενικού από την περιοχή
Μετατόπιση του λιμανιού και του Λιμενικού από την περιοχή
Πρόσβαση στα αεροδρόμια για τους επενδυτές (Έγγραφη άδεια εισόδου από την Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στην ομάδα των ειδικά εξουσιοδοτημένων επενδυτών για πρόσβαση στα αεροδρόμια για τις επισκέψεις στο χώρο του Ελληνικού)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ Υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΠΥΣ) για την έγκριση της παραχώρησης βάσει της συμφωνίες και την έγκριση για την συν-υπογραφή από τους αρμόδιους υπουργούς της συμβάσεως παραχώρησης.
Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης από το Ελληνικό Κοινοβούλιο
Παράδοση των αεροδρομίων στον παραχωρησιούχο από την ΥΠΑ -Μάρτιος 2016-
ΟΛΠ, ΟΛΘ- Οριστικοποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης
Στελέχωση της ρυθμιστικής αρχής λιμένων και έκδοση των απαραίτητων Προεδρικών Διαταγμάτων. - Αφήστε τη ρυθμιστική αρχή να λειτουργήσει σωστά
Προδιαγραφή / διαχωρισμός των διοικητικών και άλλων ευθυνών / αρμοδιοτήτων που θα πρέπει να αφαιρεθούν από τον ΟΛΠ / ΟΛΘ και να μεταφερθούν στην Ελληνική Δημοκρατία / Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων
Ε9- Το ΤΑΙΠΕΔ θα εξαιρεθεί από την υποχρέωση υποβολής Ε9 για την ιδιοκτησία του
ΜΑΡΙΝΕΣ- Διευκρίνιση / Εξαίρεση από την επιβολή ΕΝΦΙΑ στις συμφωνίες παραχώρησης
Οριστικοποίηση της Περιβαλλοντικής μελέτης για την μαρίνα της Πύλου -Το υπουργείο Περιβάλλοντος και το Υπουργείο Τουρισμού θα εγκρίνουν την περιβαλλοντική μελέτη και θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα.-
Θέσπιση νομοθεσία πουθα επιτρέπει την χρήση ξένης σημαίας σε γιοτ για πάνω από 12 μήνες
ΤΕΛΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ -Εξαίρεση των παραχωρησιούχων από υποχρέωση καταβολής τελών στις τοπικές αρχές για τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΥΣ- Στις συμφωνίες παραχώρησης που δεν έχουν κυρωθεί με νόμο, η Ελλάδα θα πρέπει να έχει το νομικό δικαίωμα να συμφωνήσει σχετικά με τους μηχανισμούς διαιτησίας. Ως εκ τούτου, απαιτείται μια γενική διάταξη που θα ενσωματώνει αυτο το δικαίωμα στο ελληνικό δίκαιο.
ΟΔΙΕ- Κοινοβουλευτική έγκριση της Συμφωνίας Παραχώρησης
Δημοσίευση του κανονισμού για τα δελτία αμοιβαίων στοιχημάτων από την Επιτροπή για την Εποπτεία και τον Ελέγχου των Τυχερών Παιχνιδιών
ΕΥΑΘ- Αναθεώρηση της ισχύουσας Σύμβασης Παραχώρησης- : Εφαρμογή της αναθερωρημένης συμφωνίας παραχώρησης από την εταιρία και την Ελλάδα.-
ΕΥΔΑΠ Επιστροφή κεφαλαίου - Η Ελλάδα και το ΤΑΙΠΕΔ θα προκαλέσει Έκτακτη Γενική Συνέλευση για να αποφασίσει την κατανομή του έκτακτου μερίσματος / επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους
ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ- Υιοθέτηση νομοθετικής διάταξης που να προσδιορίζει ότι οι ΟΕΣ που ιδρύθηκαν από ΤΑΙΠΕΔ δεν υπόκεινται σε φορολογία ΕΝΦΙΑ για την περίοδο κατά την οποία το ΤΑΙΠΕΔ είναι ο μοναδικός μέτοχος
και τη διευκρίνιση ότι τα έξοδα λειτουργίας των εν λόγω εταιρειών ειδικού σκοπού (π.χ. το κόστος για επιστροφές στο ΓΕΜΗ)
μπορούν να καλυφθούν από το ΤΑΙΠΕΔ με παρακρατήση από τα έσοδα της πώλησης.
( Αυτή γίνεται επειδή το ΤΑΙΠΕΔ δεν έχει δικά του χρηματοδοτικά μέσα και δεν μπορεί να καλύψει το κόστος πολλών λειτουργικών εξόδων.)
Οποιαδήποτε προσπάθεια ή άλλων μέτρων με στόχο να υπονομεύσει ή να ακυρώσει το υπάρχον νομικό καθεστώςόσον αφορά το περιφερειακό σχεδιασμό της νομοθεσίας θα πρέπει να καταργηθεί (Νόμος 4269/2014 ΦΕΚ Α142 / 28-6-2014 και του νόμου 4280/2014 ΦΕΚ Α159 / 08.08.2014)
ΟΤΕ- Σύμφωνα με τη συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Deutsche Telekom AG οι μετοχές που κατέχει το δημόσιο θα μεταφερθούν στο ΤΑΙΠΕΔ σύμφωνα και με την τροποποίηση της συμφωνίας των μετόχων »(η οποία κυρώθηκε με το νόμο 3676/2008)
Η Ελλάδα θα αποφασίσει για το ποσοστό των μετοχών που θα μεταφερθούν στο ΤΑΙΠΕΔ και αν χρειάζεται θα προχωρήσει σε διακανονισμό με το ΙΚΑ, σύμφωνα με την συμφωνάι της 4/3/2009
Η Ελλάδα θα αποφασίσει για το ποσοστό των μετοχών που θα μεταφερθούν στο ΤΑΙΠΕΔ και αν χρειάζεται θα προχωρήσει σε διακανονισμό με το ΙΚΑ, σύμφωνα με την συμφωνια της 4/3/2009
Πηγή