Πόσες φορές πηγαίνουμε στα σούπερ μάρκετ έχοντας κάνει μια συγκεκριμένη λίστα με τα τρόφιμα που μας λείπουν και φτάνουμε στο ταμείο με ένα καρότσι υπερφορτωμένο; Κι αυτό γιατί τελικά όλα όσα ψωνίζουμε θα τα χρειαστούμε ή μήπως τα διάφορα διαφημιστικά κόλπα ασκούν τέτοια επιρροή που μας κάνουν να καταναλώνουμε ξεχνώντας τις πραγματικές μας ανάγκες;
Με τις παρακάτω συμβουλές μπορούμε να γλιτώσουμε αρκετά χρήματα και να ψωνίζουμε έξυπνα:
Δεν αγοράζουμε προϊόντα για να τα αποθηκεύουμε στο ντουλάπι σε περίπτωση «πολέμου». Ιεραρχούμε τις πραγματικές μας ανάγκες, ψωνίζουμε αυτά που πραγματικά θα καταναλώσουμε έτσι ώστε να μην τρώμε και «μπαγιάτικα».
Μην ξεκινάτε τα ψώνια σας ενώ είστε πεινασμένοι. Ότι βλέπουν τα μάτια το θέλουν. Ακόμα και τρόφιμα που ποτέ δεν θα τα ζητούσαμε, η πείνα μας κάνει να τα θέλουμε όλα.
Προσπαθούμε να μην επηρεαζόμαστε από τις διαφημίσεις. Πολλές φορές οι διαφημιστικές εταιρίες κάνουν διάφορες συμφωνίες για να πουλήσουν περισσότερο. Ο τρόπος προώθησης του προϊόντος τους μας γεννά την ανάγκη ότι το χρειαζόμαστε. Προσοχή .
Όσα περισσότερα ξέρεις για τις τιμές των τροφίμων, τόσο ευκολότερα θα αναγνωρίζεις το προϊόν με την καλύτερη τιμή, προκειμένου να επωφελείσαι κάθε φορά. Οι προσφορές δεν συμφέρουν πάντα.
Δεν ξεχνάμε ποτέ τη λίστα. Πολλές φορές δίπλα στα προϊόντα τοποθετούνται κι άλλα συναφή τρόφιμα που τα αγοράζουμε χωρίς να τα έχουμε ανάγκη. Όσο πιο ξεκάθαρη κι οργανωμένη είναι η λίστα μας, τόσο πιο κερδοφόρα θα είναι και η τσέπη μας.
Αποφεύγουμε τα συσκευασμένα φρούτα και λαχανικά. Οι τιμές έχουν μεγάλη διαφορά αν πάρουμε π.χ μια σαλάτα κομμένη και συσκευασμένη με το αν την αγοράσουμε κατευθείαν από το μανάβικο
kontranews
Με τις παρακάτω συμβουλές μπορούμε να γλιτώσουμε αρκετά χρήματα και να ψωνίζουμε έξυπνα:
Δεν αγοράζουμε προϊόντα για να τα αποθηκεύουμε στο ντουλάπι σε περίπτωση «πολέμου». Ιεραρχούμε τις πραγματικές μας ανάγκες, ψωνίζουμε αυτά που πραγματικά θα καταναλώσουμε έτσι ώστε να μην τρώμε και «μπαγιάτικα».
Μην ξεκινάτε τα ψώνια σας ενώ είστε πεινασμένοι. Ότι βλέπουν τα μάτια το θέλουν. Ακόμα και τρόφιμα που ποτέ δεν θα τα ζητούσαμε, η πείνα μας κάνει να τα θέλουμε όλα.
Προσπαθούμε να μην επηρεαζόμαστε από τις διαφημίσεις. Πολλές φορές οι διαφημιστικές εταιρίες κάνουν διάφορες συμφωνίες για να πουλήσουν περισσότερο. Ο τρόπος προώθησης του προϊόντος τους μας γεννά την ανάγκη ότι το χρειαζόμαστε. Προσοχή .
Όσα περισσότερα ξέρεις για τις τιμές των τροφίμων, τόσο ευκολότερα θα αναγνωρίζεις το προϊόν με την καλύτερη τιμή, προκειμένου να επωφελείσαι κάθε φορά. Οι προσφορές δεν συμφέρουν πάντα.
Δεν ξεχνάμε ποτέ τη λίστα. Πολλές φορές δίπλα στα προϊόντα τοποθετούνται κι άλλα συναφή τρόφιμα που τα αγοράζουμε χωρίς να τα έχουμε ανάγκη. Όσο πιο ξεκάθαρη κι οργανωμένη είναι η λίστα μας, τόσο πιο κερδοφόρα θα είναι και η τσέπη μας.
Αποφεύγουμε τα συσκευασμένα φρούτα και λαχανικά. Οι τιμές έχουν μεγάλη διαφορά αν πάρουμε π.χ μια σαλάτα κομμένη και συσκευασμένη με το αν την αγοράσουμε κατευθείαν από το μανάβικο
kontranews