Καλησπέρα κύριε Ζούπη,παρακολουθώ εδώ και μέρες αναρτήσεις σας σχετικά με το επερχόμενο δημοψήφισμα!!δεν έχω καμία πρόθεση να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σας,απλά σαν βαθιά δημοκράτης που πιστεύω πως είστε σίγουρα θα δέχεστε και μια διαφορετική γνώμη.σχολιάζεται πως στα ποσοστά του όχι θα είναι και οι ψήφοι της χρυσής αυγής,σας απαντάω λοιπόν πως και στου ναι θα είναι του σαμαρά,του βενιζέλου,του βορίδη!!και άλλων πολλών εθνοπατέρων και σωτήρων!! Προφανώς και δεν είμαι υποστηρικτής ενός ναζιστικού μορφώματος,αλλά σαν δημοκράτης που είμαι εγώ δεν μπορώ να τους κατηγορήσω για την ψήφο τους σε μια δημοκρατική διαδικασία!! Επίσης ανεβάζετε αναρτήσεις για τις ουρές στα ατμ και τις τράπεζες,όταν όμως άλλοι ανέβαζαν ουρές από σισίτια,ποσοστά αυτοκτονιών κλπ κατακρίνονταν από το σύστημα που υποστηρίζεται για λαϊκισμό!! Για να σας προλάβω δεν είμαι υποστηρικτής και ψηφοφόρος του σύριζα,είμαι ένας νέος άνθρωπος με όνειρα που δυστυχώς δύσκολα θα πραγματοποιήσω μιας και άλλοι αποφάσισαν για μένα αλλά χωρίς εμένα!! Όπως καταλάβατε την Κυριακή θα ψηφίσω ένα υπερήφανο όχι γιατί ξέρετε κουράστηκα να αφήνω άλλους να καθορίζουν την τύχη μου,να δέχομαι την προπαγάνδα των μμε και των ψυχολογικό πόλεμο που μου ασκούν,να μου επιβάλλουν τραπεζίτες και πρωθυπουργοί άλλων χωρών πως θα ζήσω στην χώρα μου. Πραγματικά μπορούσα να αναφερθώ και σε πολλά άλλα θέματα,ήδη όμως είπα πολλά!!! Απλά σταματήστε την προπαγάνδα και το μένος σε όποιον είναι διαφορετικής άποψης-ιδεολογίας από εσάς!!
Giorgos Tomadakis 
 
Top