Ypodomes.com:Με ενθουσιασμό υποδέχθηκε η τοπική κοινωνία την εκκίνηση των έργων διάνοιξης της Σήραγγας Κλόκοβας, μήκους 2,9χλμ. Το έργο της διάνοιξης όπως πρώτο σας είχε πληροφορήσει το ypodomes.com πραγματοποιείται με εκρήξεις καθώς το σκληρό υπέδαφος ενδείκνυται για αυτή τη μέθοδο.
Αυτές οι πρώτες εβδομάδες αποτελούν το πρώτο σοβαρό τεστ για το τι θα συναντήσουν μέσα στο βουνό αν και όλα δείχνουν ότι δεν θα υπάρξουν αρνητικές εκπλήξεις.
Τόσο στο βόρειο όσο και στο νότιο μέτωπο τα εργοτάξια δουλεύουν με ιδιαίτερη προσοχή καθώς οι εκρήξεις στο εσωτερικό χρίζουν ιδιαίτερης προσοχής και απαιτούν αυξημένα μέτρα ασφάλειας.
Αυτός ήταν και ο λόγος που πριν από μερικές ημέρες διακόπηκε η κυκλοφορία στην περιοχή για περισσότερο από μία ώρα.
Όπως ανέφερε στέλεχος της παραχωρησιούχου στο ypodomes εκτός από το έργο της Σήραγγας Κλόκοβας που είναι μεγάλης κατασκευαστικής αξίας, σημαντικά τεχνικά έργα θα αναπτυχθούν πριν και μετά τη Σήραγγα τα οποία μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνουν μεγάλα επιχώματα, καθώς και αρκετές άνω και κάτω διαβάσεις, προκειμένου η υπό κατασκευή Σήραγγα Κλόκοβας να ενωθεί με αυτή της Μακύνειας (στην περιοχή της Ρίζας) στην είσοδο της και με τη συνέχεια του αυτοκινητοδρόμου στην έξοδο (προς Χάνια Γαβρολίμνης). Όταν ολοκληρωθεί το έργο θα έχουμε εναλασσόμενες σήραγγες μήκους 2,9χλμ και 524 μέτρων οι οποίες θα δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σκηνικό στους διερχόμενους οδηγούς.
Στα υπόλοιπα του έργου παραμένουν ακόμα κάποιες εκκρεμότητες με απαλλοτριώσεις, όμως το έργο προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Σε κάθε περίπτωση η ολοκλήρωση του οδικού άξονα θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως μετακινείται κατά τουλάχιστον 12 μήνες στο τέλος του 2016. Ένα χρόνο αργότερα, το 2017 θα ολοκληρωθεί το τμήμα Αντίρριο-Χάνια Γαβρολίμνης που περιλαμβάνει τη Σήραγγα Κλόκοβας, χωρίς ακόμα να είναι οριστικοί αυτοί οι χρόνοι.
Αυτές οι πρώτες εβδομάδες αποτελούν το πρώτο σοβαρό τεστ για το τι θα συναντήσουν μέσα στο βουνό αν και όλα δείχνουν ότι δεν θα υπάρξουν αρνητικές εκπλήξεις.
Τόσο στο βόρειο όσο και στο νότιο μέτωπο τα εργοτάξια δουλεύουν με ιδιαίτερη προσοχή καθώς οι εκρήξεις στο εσωτερικό χρίζουν ιδιαίτερης προσοχής και απαιτούν αυξημένα μέτρα ασφάλειας.
Αυτός ήταν και ο λόγος που πριν από μερικές ημέρες διακόπηκε η κυκλοφορία στην περιοχή για περισσότερο από μία ώρα.
Όπως ανέφερε στέλεχος της παραχωρησιούχου στο ypodomes εκτός από το έργο της Σήραγγας Κλόκοβας που είναι μεγάλης κατασκευαστικής αξίας, σημαντικά τεχνικά έργα θα αναπτυχθούν πριν και μετά τη Σήραγγα τα οποία μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνουν μεγάλα επιχώματα, καθώς και αρκετές άνω και κάτω διαβάσεις, προκειμένου η υπό κατασκευή Σήραγγα Κλόκοβας να ενωθεί με αυτή της Μακύνειας (στην περιοχή της Ρίζας) στην είσοδο της και με τη συνέχεια του αυτοκινητοδρόμου στην έξοδο (προς Χάνια Γαβρολίμνης). Όταν ολοκληρωθεί το έργο θα έχουμε εναλασσόμενες σήραγγες μήκους 2,9χλμ και 524 μέτρων οι οποίες θα δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σκηνικό στους διερχόμενους οδηγούς.
Στα υπόλοιπα του έργου παραμένουν ακόμα κάποιες εκκρεμότητες με απαλλοτριώσεις, όμως το έργο προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Σε κάθε περίπτωση η ολοκλήρωση του οδικού άξονα θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως μετακινείται κατά τουλάχιστον 12 μήνες στο τέλος του 2016. Ένα χρόνο αργότερα, το 2017 θα ολοκληρωθεί το τμήμα Αντίρριο-Χάνια Γαβρολίμνης που περιλαμβάνει τη Σήραγγα Κλόκοβας, χωρίς ακόμα να είναι οριστικοί αυτοί οι χρόνοι.