Γράφει ο Γιάννης Κουτρουμπής
Σύμφωνα με συνέντευξη Τύπου της κυρίας Σαββαίδου στην Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι αυστηροί έλεγχοι ώστε να εντοπιστούν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και τα οποία σύμφωνα με επίσημα στοιχεία ανέρχονται στο ένα εκατομμύριο. Οι ίδιοι έλεγχοι θα γίνουν και για τα ΚΤΕΟ προκειμένου να αντιμετωπιστεί και τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από τον προβλεπόμενο έλεγχο.
Όπως είναι ήδη γνωστό κάθε μήνα η τροχαία κάνει 500.000 ελέγχους ενώ οι διασταυρώσεις των στοιχειών θα γίνονται πλέον δύο φορές το χρόνο από τη γραμματεία.
Ο πρόεδρος του Επικουρικού Κεφαλαίου Δημήτρης Ζορμπάς ανέφερε ότι από 1η Μαΐου λειτουργεί ηλεκτρονική εφαρμογή που εντοπίζει αν είναι ασφαλισμένο ένα όχημα (www.hic.gr) την οποία έχουν επισκεφθεί 234.000 άνθρωποι και το 21% προέκυψε ότι είναι ανασφάλιστο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης, τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα υπολογίζονται σε 1.000.000-1.100.000, δηλαδή περίπου ένα στα πέντε οχήματα που κυκλοφορεί στους δρόμους είναι ανασφάλιστο, ενώ επισημάνθηκε ότι σε ετήσια βάση περίπου 91.000-92.000 εμπλέκονται σε ατυχήματα.
Το επικουρικό κεφάλαιο είναι ταμείο αλληλεγγύης των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και αυτό αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και καθυστερεί περίπου δυο χρόνια την πληρωμή των αποζημιώσεων. Σημειώνεται ότι από όταν ξεκίνησε η εφαρμογή υπήρξαν 70.000 νέοι ασφαλισμένοι.
Η τροχαία είναι συνδεδεμένη με την ηλεκτρονική σελίδα του Επικουρικού κεφαλαίου και βρίσκει αν είναι ανασφάλιστο το όχημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν την κρίση τα ανασφάλιστα οχήματα ήταν σχεδόν διπλάσια, ενώ πλέον λόγω της δυνατότητας που δίνεται στην τροχαία μέσω της ηλεκτρονικής αναζήτησης και των τσουχτερών προστίμων που περιλαμβάνει ο νέος ΚΟΚ παρατηρείται μία αύξηση στον τομέα της ασφάλισης των αυτοκινήτων.
Ο τρόπος που θα γίνονται οι διασταυρώσεις είναι ότι οι ιδιοκτήτες ΙΧ που θα εντοπιστούν από τις διασταυρώσεις -οι οποίες θα γίνουν εντός του καλοκαιριού και θα πραγματοποιούνται δύο φορές τον χρόνο- να έχουν στην κατοχή τους όχημα το οποίο είναι ανασφάλιστο, θα λαμβάνουν ειδοποιητήριο από τη ΓΓΠΣ με το οποίο θα καλούνται να προχωρήσουν στην ασφάλισή του εντός 8 ημερών, καταβάλλοντας υποχρεωτικά παράβολο υπέρ του Δημοσίου ύψους 250 ευρώ. Αυτό θα πρέπει να το προσκομίσουν μαζί με το παράβολο των 250 ευρώ στην ασφαλιστική εταιρεία της επιλογής τους για την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Εν κατακλείδι, τα μέτρα αυτά βρίσκονται στην σωστή κατεύθυνση, διότι προστατεύουν το βασικότερο αγαθό, την ανθρώπινη ζωή. Πολλές φορές έχει γίνει γνωστό κάποιο ατύχημα που οφείλεται σε μηχανικό πρόβλημα του αυτοκινήτου που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ ή έχουν παρατηρηθεί κρούσματα κλοπής σε αυτοκίνητα που δεν είναι ασφαλισμένα. Τα μέτρα αυτά ενισχύουν την ασφάλεια του πολίτη και αυτό συνδυάζεται με την αύξηση των εσόδων του κράτους.
rizopoulospost.com
Σύμφωνα με συνέντευξη Τύπου της κυρίας Σαββαίδου στην Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι αυστηροί έλεγχοι ώστε να εντοπιστούν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και τα οποία σύμφωνα με επίσημα στοιχεία ανέρχονται στο ένα εκατομμύριο. Οι ίδιοι έλεγχοι θα γίνουν και για τα ΚΤΕΟ προκειμένου να αντιμετωπιστεί και τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από τον προβλεπόμενο έλεγχο.
Όπως είναι ήδη γνωστό κάθε μήνα η τροχαία κάνει 500.000 ελέγχους ενώ οι διασταυρώσεις των στοιχειών θα γίνονται πλέον δύο φορές το χρόνο από τη γραμματεία.
Ο πρόεδρος του Επικουρικού Κεφαλαίου Δημήτρης Ζορμπάς ανέφερε ότι από 1η Μαΐου λειτουργεί ηλεκτρονική εφαρμογή που εντοπίζει αν είναι ασφαλισμένο ένα όχημα (www.hic.gr) την οποία έχουν επισκεφθεί 234.000 άνθρωποι και το 21% προέκυψε ότι είναι ανασφάλιστο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης, τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα υπολογίζονται σε 1.000.000-1.100.000, δηλαδή περίπου ένα στα πέντε οχήματα που κυκλοφορεί στους δρόμους είναι ανασφάλιστο, ενώ επισημάνθηκε ότι σε ετήσια βάση περίπου 91.000-92.000 εμπλέκονται σε ατυχήματα.
Το επικουρικό κεφάλαιο είναι ταμείο αλληλεγγύης των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και αυτό αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και καθυστερεί περίπου δυο χρόνια την πληρωμή των αποζημιώσεων. Σημειώνεται ότι από όταν ξεκίνησε η εφαρμογή υπήρξαν 70.000 νέοι ασφαλισμένοι.
Η τροχαία είναι συνδεδεμένη με την ηλεκτρονική σελίδα του Επικουρικού κεφαλαίου και βρίσκει αν είναι ανασφάλιστο το όχημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν την κρίση τα ανασφάλιστα οχήματα ήταν σχεδόν διπλάσια, ενώ πλέον λόγω της δυνατότητας που δίνεται στην τροχαία μέσω της ηλεκτρονικής αναζήτησης και των τσουχτερών προστίμων που περιλαμβάνει ο νέος ΚΟΚ παρατηρείται μία αύξηση στον τομέα της ασφάλισης των αυτοκινήτων.
Ο τρόπος που θα γίνονται οι διασταυρώσεις είναι ότι οι ιδιοκτήτες ΙΧ που θα εντοπιστούν από τις διασταυρώσεις -οι οποίες θα γίνουν εντός του καλοκαιριού και θα πραγματοποιούνται δύο φορές τον χρόνο- να έχουν στην κατοχή τους όχημα το οποίο είναι ανασφάλιστο, θα λαμβάνουν ειδοποιητήριο από τη ΓΓΠΣ με το οποίο θα καλούνται να προχωρήσουν στην ασφάλισή του εντός 8 ημερών, καταβάλλοντας υποχρεωτικά παράβολο υπέρ του Δημοσίου ύψους 250 ευρώ. Αυτό θα πρέπει να το προσκομίσουν μαζί με το παράβολο των 250 ευρώ στην ασφαλιστική εταιρεία της επιλογής τους για την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Εν κατακλείδι, τα μέτρα αυτά βρίσκονται στην σωστή κατεύθυνση, διότι προστατεύουν το βασικότερο αγαθό, την ανθρώπινη ζωή. Πολλές φορές έχει γίνει γνωστό κάποιο ατύχημα που οφείλεται σε μηχανικό πρόβλημα του αυτοκινήτου που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ ή έχουν παρατηρηθεί κρούσματα κλοπής σε αυτοκίνητα που δεν είναι ασφαλισμένα. Τα μέτρα αυτά ενισχύουν την ασφάλεια του πολίτη και αυτό συνδυάζεται με την αύξηση των εσόδων του κράτους.
rizopoulospost.com