Ενώ οι σεξιστικές διαφημίσεις ήταν κοινό θέαμα στις δεκαετίες του '50 και '60 σύγχρονες διαφημίσεις όχι μόνο προσεγγίζουν τις παλαιότερες αλλά τις ξεπερνούν σε σεξιστικά μηνύματα.
Η παλιά διαφήμιση δείχνει έναν άνδρα να πατά μία γυναίκα "χαλί", όπου τονίζεται πως είναι... ωραίο να έχει κανείς μία γυναίκα κάπου στο σπίτι.
Η μοντέρνα εκδοχή της διαφήμισης είναι του Valentino και πάλι άνδρας πατάει μία γυναίκα.
Η παλαιά διαφήμιση δείχνει έναν άντρα να παρηγορεί την γυναίκα του ότι τουλάχιστον δεν έκαψε την... μπύρα.
Στην σύγχρονη εκδοχή της η βότκα γίνεται το τρόπος για να βρει κάποιος μία Ρωσίδα νύφη.
Η παλαιά σεξιστική διαφήμιση ανέφερε πως η κέτσαπ ανοίγει τόσο εύκολα που ακόμα και μία γυναίκα μπορει να τα καταφέρει να την ανοίξει.
Η διαφήμιση αυτή επανέρχεται αργότερα με για μία συσκευή DVD η οποία όπως σημειώνεται ανοίγει τόσο εύκολα που "ακόμα και η γυναίκας σας μπορεί να το κάνει".
Οι γυναίκες ήταν υπό των ανδρών, ακόμα και των ανδρικών ποδιών την δεκαετία του '60 το ίδιο όμως διαφημίζεται και τον 21ο αιώνα.
Είναι χαρακτηριστικό πως στην σύγχρονη διαφήμιση δεν φαίνεται ούτε καν το πρόσωπο της γυναίκας.
Παλαιότερα ένας άνδρας θα μπορούσε να σαγηνέψει και να ελέγχει μία γυναίκα, μόνο με τον καπνό του τσιγάρου του.
Σήμερα την ελέγχει με τζόιστικ.
Δεκαετίες πριν ο άνδρας πλήρωνε για τα πάντα, αρκεί να... κλαψούριζε η σύζυγός του.
Σήμερα, ακόμα πληρώνει για τα πάντα.
Στην εποχή των ανδρών οι γυναίκες έπρεπε να είναι πάντα σε φόρμα,
Το ίδιο όμως χρειάζεται και σήμερα.
Το 1967 το Drummond χρησιμοποιούσε γυμνά μοντέλα για να πουλήσει ανδρικά ρούχα.
Διαφήμιση Tom Ford Menswear κάνει ακόμα και σήμερα το ίδιο.
Παλαιότερα ένα αμάξι ήταν ελκυστικό για το κατά πόσο ήταν εύκολο για μία γυναίκα να το οδηγήσει.
Τώρα το ρόλο του αυτοκινήτου στο μυαλό ενός άνδρα παίζει η γυναίκα.