Το νήμα της ζωής μιας 6χρονης κοπέλας κόπηκε εντελώς αναπάντεχα στην Μαλαισία όταν η βόλτα με τη μητέρα της σε εμπορικό κέντρο, έμελλε να της κοστίσει τη ζωή.

Η 6χρονη Σοφία Νουράιδα ξέφυγε από την προσοχή της μητέρας της όταν η τελευταία συνομιλούσε με το σύζυγό της στο κινητό τηλέφωνο. Το μικρό κορίτσι άρχισε να παίζει στις κυλιόμενες σκάλες, όταν κάποια στιγμή όπως φάνηκε από το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, τα ρούχα της πιάστηκαν στο μηχανισμό με αποτέλεσμα να πέσει στο κενό από τον 5ο όροφο του κτιρίου.



«Κάλεσα τη σύζυγό μου στο κινητό και τη ρώτησα που ήταν. Μου είπε ότι είχε πάει τα παιδιά για ψώνια με έναν φίλο. Τη ρώτησα γιατί δεν μου το είπε και που ήταν ώστε να πάω να την πάρω. Μου είπε όμως ότι θα γυρνούσαν με λεωφορείο. Μιλούσαμε ακόμα όταν άκουσα αναταραχή και κόπηκε η γραμμή. Λίγα λεπτά αργότερα με πήρε και μου είπε πως η Σοφία ήταν νεκρή. Δεν μπορούσα να το πιστέψω» δήλωσε συντετριμένος ο πατέρας του μικρού κοριτσιού σε τηλεοπτικό σταθμό.








 
Top